سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از احیاء وبازسازی ۴ حلقه چاه آب در مجتمع گل افرا شهرستان بندرگز در راستای رفع کمبود آب شرب خبر داد.

ابوالفضل رحیمی گفت: این عملیات شامل ویدئومتری، ترمیم لوله جدار، احیاء و رفع انسداد لوله‌ها و لایروبی به روش ایرلیفت بوده است.

سرپرست شرکت آبفا گلستان افزود: مرمت و بازسازی چاه‌های قدیمی که بیش از ۲۰ سال از مدار بهره برداری خارج شده بود با تلاش معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت و مدیریت امور آبفا شهرستان بندرگز در حال احیاء و بازسازی است.

رحیمی گفت: با انجام عملیات مرمت و بازسازی ۴ حلقه چاه آب مجتمع گل افرا از آبدهی چاه‌های مذکور جهت آبرسانی برای، روستا‌های باغو، کارکنده، قره سو، حسین آباد، محمد آباد، باغو کناره، ابراهیم آباد و همچنین برای شهر بندرگز استفاده می‌شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: در صورت احیای ۴ حلقه چاه مجتمع گل افرا پیش بینی می‌شود ۲۰ لیتر بر ثانیه بر ظرفیت منابع تامین آب شرب این مجتمع اضافه شود و با توجه به احیای آب مورد نظر اجرای عملیات خطوط انتقال و رینگ نمودن بعضی از نقاط آب شرب مازاد تا ۶ روستای دیگر را تحت پوشش خواهد دهد.

با انجام عملیات احیا و بازسازی چاه‌های فوق جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

برچسب ها: چاه آب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.