مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر از طریق سامانه "جست و جو شغل" در کرمانشاه مشغول به کار شده‌اند.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سامانه جست و جوی شغل از سال گذشته در سراسر کشور و استان کرمانشاه راه‌اندازی شد، گفت : از ابتدای امسال فرصت‌های شغلی و درخواست‌های افراد جویای کار در این سامانه متمرکز شد.

وی استقبال از سامانه جست و جوی شغلی را در کرمانشاه مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: از ابتدای راه‌اندازی این سامانه تاکنون ۸۹۳ متقاضی کار درخواست خود را در این سامانه ثبت کرده و ۶۳۵ نفر نیز از طریق این سامانه مشغول به کار شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یادآور شد: سامانه جست و جوی شغلی مورد استقبال کارفرمایان نیز قرار گرفته، بگونه‌ای که تاکنون ۵۳۷ کارفرما نیز درخواست نیروی کار خود را در این سامانه به ثبت رسانده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکید شده بکارگیری نیروی کار از طریق کاریابی‌ها نیز از مسیر سامانه جست و جوی شغلی صورت بگیرد، عنوان کرد: ۹۰ نفر از افرادی که به کار گرفته شده‌اند از طریق کاریابی‌ها اقدام کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از مزایای استفاده از این سامانه یاد کرد که دسترسی عادلانه به فرصت‌های شغلی، فراهم شدن امکان استفاده از نیرو‌های ماهر، رصد وضعیت و تحولات بازار کار، کاهش هزینه‌های دسترسی به شغل، امکان صحت سنجی اشتغال افراد و... از مهمترین این موارد است.

احمدی بر لزوم ترغیب بیشتر کارفرمایان به درج فرصت‌های شغلی خود در این سامانه نیز تاکید کرد و ادامه داد: در نظر گرفتن مشوق برای کارفرمایانی که از طریق این سامانه نیروی مورد نیاز خود را جذب می‌کنند، می‌تواند کمک کننده باشد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به نشانی https://shoghl.mcls.gov.ir در اختیار همه افراد جویای کار و کارفرمایان قرار دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.