سفر قریب الوقوع وزیر امور خارجه به عربستان

وزیر امور خارجه در گفتگو با حجت الاسلام والمسلمین نواب سرپرست حجاج ایرانی در خصوص مسائل حوزه حج و زیارت تبادل نظر و رایزنی کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در خصوص مسایل حوزه حج و زیارت تبادل نظر و رایزنی کرد.

در این دیدار که در بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد وزیر امور خارجه برگزاری موفق حج ۱۴۰۲ را نتیجه تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان و دست اندرکاران مرتبط با حوزه حج و زیارت دانست.

سرپرست حجاج ایرانی هم از تعامل و مساعدت وزیرامورخارجه، مسئولان و کادر دیپلماتیک مستقر در کشورمیزبان جهت تسهیل امور حجاج ایرانی تقدیر کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر قریب الوقوع خود به عربستان، در خصوص روابط فی‌مابین درحوزه‌های حج تمتع و عمره مفرده و تسهیلاتی که برای فعالیت دفتر نمایندگی سازمان حج درعربستان باید فراهم شود، به تبادل نظر پرداخت.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب ابراز امیدواری کرد که عربستان به پیشنهاد‌های مطرح شده توسط دیگر کشور‌های اسلامی برای ایجاد تسهیلات و امکانات مناسب درحوزه حج و ارائه خدمات بهتر به زائران توجه و از آن‌ها استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار