آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌های برون شهری ویژه زائران اربعین از ۲۷ مرداد

مدیرکل راهداری استان کرمان گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس‌های برون شهری ویژه اعزام زائران اربعین به مرز شلمچه از ۲۷ مردادماه آغازمی شود.

احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های برون شهری از ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ به آدرس اینترنتی safar ۷۲۴ آغاز می‌شود و علاقه مندان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیت شرکت‌های مسافربری از طریق اینترنت نیز بلیت مورد نیاز خود را خریداری کنند.

او افزود: زائران اربعین حسینی از مبدا مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برای ارائه هرگونه انتقاد و یا شکایت از ناوگان مسافربری و یا عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر مراتب را با ارسال برگه بلیت و فیش پرداختی در سامانه ۱۴۱ پیگیری و یا بصورت حضوری به محل میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مستقر در طبقه همکف پایانه مسافربری آدینه کرمان مراجعه کنند.

عراقی زاده تصریح کرد: طرح اربعین حسینی از ۲۷ مردادماه آغاز می شود و تا ۱۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت و زائران برای اخذ بلیت از مبدا استان کرمان به مقصد مرز شلمچه با اتوبوس‌های ۲۵ نفره مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای سفربا اتوبوس‌های ۳۲ نفره یک میلیون و ۵۰ هزارتومان و اتوبوس های۴۴ نفره مبلغ ۷۷۱ هزار تومان بایستی بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار