تمدید رایگان گذرنامه‌های ۱۴۰۰ به بعد در لرستان

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی لرستان گفت: اعتبار گذرنامه‌هایی که از سال ۱۴۰۰ به بعد است از ۲۶ مرداد با نصب برچسب به‌صورت رایگان تمدید می‌شود.

سرهنگ حجت‌الله علیزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زائران اربعین حسینی می‌توانند از طریقه مراجعه به پایگاه پلیس من و با پرداخت هزینه ۵۰ هزار تومان گذرنامه خود را با اعتبار پنج ساله دریافت کنند.

وی با اشاره به لزوم مراجعه زائران اربعین به دفاتر پلیس ۱۰+ افزود: زائران اربعین لرستان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ در شهرستا‌ن‌های این استان نسبت به تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی لرستان عنوان کرد: اعتبار گذرنامه‌هایی که از سال ۱۴۰۰ به بعد است از ۲۶ مرداد با نصب برچسب به‌صورت رایگان تمدید می‌شود.

علیزاده گفت: اعتبار گذرنامه‌هایی که دو سال از مهلت قانونی آنان گذشته است بر اساس توافق با کشور عراق برای زیارت اربعین از ۲۶ مردادماه با نصب برچسب به‌صورت رایگان تمدید می‌شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی لرستان ابراز کرد: زائرانی که دو سال از اعتبار قانونی گذرنامه‌های آنان گذشته‌است با مراجعه به دوایر گذرنامه در شهرستان‌ها و اداره مهاجرت و پلیس گذرنامه این استان با نصب برچسب گذرنامه خود را تمدید کنند.

 

برچسب ها: اربعین ، گذرنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار