مدیر مخابرات منطقه خوزستان از اجرای عملیات ارتقای کیفیت ارتباطات آبادان در قالب طرح نجما خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت : به منظور توسعه زیر ساخت های ارتباطی در راستای اجرای عملیات طرح نجما به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی بر بستر فیبر، کافوی نوری جدید و تجهیزات پیشرفته مخابراتی در محدوده مرکز مخابراتی شهید قندی آبادان نصب و راه اندازی شد و عملیات برگردان آن نیز به پایان رسید.

به گفته او کیفیت ارتباطات در زمینه تلفن ثابت از دستاوردهای اجرای طرح نجما می باشد و ارائه خدمات نوین ارتباطی بر بستر فیبر نوری را می توان از دیگر نتایج نصب و راه اندازی تجهیزات پیشرفته مخابراتی از نوع نسل جدید (کافوی نوری ۱۸) در محدوده مرکز مخابراتی شهید قندی آبادان دانست.

این مسئول گفت : تجهیزات نصب شده در آبادان  مشترکین در منطقه کوی قدس از ایستگاه ۱۲ تا اداره گاز و همچنین کنار پلیت از محدوده مسجد پیروز تا ایستگاه شماره ۱۱ را پوشش می دهد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تاکید کرد با نصب و راه اندازی کامل و اجرایی شدن عملیات جایگزینی کافوهای نوری به جای کافوهای مسی قدیمی، ضمن افزایش یافتن ظرفیت شبکه، واگذاری تلفن و دیتای ثابت در مناطق جدید الأحداث و فاقد امکانات فنی شبکه، امکان پذیر خواهد شد و با پایان یافتن عملیات برگردان خطوط تلفن کافوهای مسی قدیم به کافوی نوری جدید، مشترکین در این محدوده می توانند از خدمات نوین ارتباطی و دیتای با کیفیت و سرعت پهنای بیشتر بهره مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.