شهردار محمدشهر کرج اعلام کرد: ۱۵۰ هزار مترمربع معبر اصلی و فرعی طی ماه های اخیر در این شهر ۱۷۰ هزار نفری بهسازی و آسفالت شد.

مهرداد حسن زاده گفت: مناسب سازی حدود چهار هزار مترمربع پیاده‌رو عمومی و اجرای ۹ هزار و ۵۸۶ متر جدول گذاری از دیگر اقدامات مدیریت شهری محمد شهر در این مدت است.

او با بیان اینکه امسال پنج هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری محمدشهر تصویب شده است، افزود: بخشی از این اعتبار صرف احداث یک مجموعه ورزشی، یک بازارچه میوه و تره بار ، ساماندهی نهر سیاه جوی با هدف پیشگیری از سیلاب و احداث چهار بوستان تفریحی می شود.

حسن زاده یکی از اقدامات مدیریت شهری محمد شهر را توسعه خدمات گردشگری ، اشتغالزایی برای شهروندان ، رونق اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار برای شهر برشمرد و گفت: بر همین اساس احداث چند پروژه مجتمع تجاری ، بازارچه غذا ، پارکینگ طبقاتی و بازارچه با مشارکت بخش خصوصی در این شهر در حال ساخت و تکمیل است.

او تکمیل سوله مدیریت بحران به مساحت پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع ، تکمیل سومین ایستگاه آتش نشانی و راه اندازی سرای محله شهدای مدافع حرم را به عنوان دیگر اقدامات شهرداری محمد شهر در ماه های گذشته نام برد.

شهردار محمد شهر گفت : ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان خدمات دهی مناسب به شهروندان در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.