احداث و بهسازی ۳ نمازخانه در بوستان‌های شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد از ساخت و بهسازی ۳ نمازخانه در بوستان‌های شهرکرد خبر داد.

سیدرضا هاشمی اظهار کرد: با تاکید شهردار شهرکرد و با توجه به مطالبات مردمی، احداث و بهسازی نمازخانه‌ها در بوستان‌های لاله، ملت و تهلیجان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال اعتبار در حال ساخت است.

وی افزود: این پروژه شامل ساخت نمازخانه در ضلع شمالی پارک لاله با تخصیص اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان، بهسازی نمازخانه اولیه پارک لاله با تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان، بهسازی نمازخانه پارک ملت با تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان و نصب سازه‌های فضایی کروی شکل با کاربری نمازخانه در پارک تهلیجان جنوبی (به دلیل بادگیر بودن منطقه تهلیجان جنوبی و جلوگیری از تخریب سازه‌های سبک) با تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان می‌باشد.


بیشتر بخوانید


هاشمی اضافه کرد: نمازخانه پارک لاله با ابعاد ۳۰۰ مترمربع و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله آجرکاری زیرگنبد، پارتیشن بندی فضا و نصب در و پنجره، نمازخانه پارک ملت با مساحت ۳۰ مترمربع و پیشرفت ۸۰ درصدی کار در مرحله سقف گذاری و تامین روشنایی ساختمان نمازخانه و نصب سازه‌های فضایی پارک تهلیجان با کاربری نمازخانه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تکمیل سازه اول و اجرای فوندانسیون سازه دوم می‌باشند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد ادامه داد: تا پایان تابستان امسال احداث این نمازخانه‌ها به اتمام و بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: احداث نمازخانه در بوستان‌ها و پارک‌ها سبب می‌شود شهروندان و حتی گردشگران پس از تفریح و استراحت کردن در بوستان‌ها به فرایض دینی و اقامه نماز بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار