مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان ساکن شهرستان "مشهد" به ماموران خدمات قضائی شهرستان قزوین و ارائه دستور قضائی مبنی بر دستگیری جاعل و کلاهبردار متواری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با راهنمایی شاکی محل اختفاء کلاهبردار متواری در یکی از محلات شهر قزوین شناسایی؛ که پس از هماهنگی قضائی و با اشرافیت کامل اطلاعاتی، کلاهبردار در عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به جرم ارتکابی گفت: شگرد مجرمانه این فرد جعل سند و کلاهبرداری از طریق فروش مال غیر بوده است.
سردار ابراهیمی خاطر نشان کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای محکومیت مالی به مبلغ ۲۰۰ میلیارد دارد؛ که با دستور مرجع قضائی روانه زندان شد.

کشف محموله البسه قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین-تهران به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود:ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۲۷۱ کیلو و ۵۰۰ گرم البسه و پارچه قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف، و یک دستگاه خودروی سواری سمند توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار