جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر در راستای ارج نهادن به نهاد خانواده برگزار می‌شود.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در راستای ارج نهادن به نهاد خانواده، جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر را به صورت استانی برگزار می‌کند.

تمامی شرکت کنندگان باید آثار خود را به ایمیل جشنواره همراه با مشخصات کامل شناسنامه، تلفن و آدرس ارسال کنند و پس از راهیابی اثر به بخش مسابقه می‌بایست فایل با کیفیت و قابل ارائه برای دبیرخانه ارسال شود.

 عکس‌ها در هر سه بخش بایستی در پوشه جداگانه در فرمت ipeg به ایمیل دبیرخانه ارسال شود و در بخش عکس‌های قدیمی، فایل عکس به صورت اسکن شده ارسال شود و از زمان گرفته شدن عکس حداقل ۲۰ سال گذشته باشد.

ضلع بزرگ عکس باید در اندازه ۱۵۰۰ پیکسل باشد وحجم فایل بیشتر از یک مگابایت نباشد.

 در بخش دوربین عکاسی باید عکس با پیشوند A.t نام خانوادگی، وشماره عکس و در بخش تلفن همراه عکس با پیشوند T.t نام خانوادگی و شماره عکس و در بخش عکس‌های قدیمی با پیشوند N. نام خانوادگی و شماره عکس نوشته شود.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهر ماه است و داوری آثار از ۵ تا ۱۰ آبان صورت می‌گیرد و برگزاری نمایشگاه از ۲۰ تا ۳۰ آبان و مراسم اختتامیه جشنواره هم روز ۲۷ آبان خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی Khanevade.tasvir@gmail.com و دبیرخانه جشنواره به نشانی قزوین، بلوار سپهبد شهید سلیمانی، چهار راه هشت بهشت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر هم با شماره تلفن ۰۹۰۱۸۰۸۷۶۹۷ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.