فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.

سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود در حاشیه بازدید از کشفیات فراجا در شاهرود، از برگزاری طرح تشدید با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های خطرآفرین خبر داد و بیان کرد: ۱۹ دستگاه موتور و خودرو در روز‌های اخیر در شهر شاهرود توقیف شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای طرح مقابله با هنجار شکنی و همچنین برخورد با کسانی که در معابر شهر برای مردم ایجاد خطر می‌کنند، صورت گرفته است افزود: طرح تشدید برخورد با حرکات مخاطره آمیز موتورسیکلت سواران و رانندگان خودرو‌های متخلف طی هفته گذشته در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه ۱۶ موتور و سه خودرو در این طرح توقیف شدند، ابراز کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه حرکات نمایشی و پر خطر از سوی رانندگان وسایل نقلیه، با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کریمی گفت: پلیس اجازه نخواهد داد تعداد اندکی از رانندگان قانون گریز با تخلفات و اعمال هنجارشکنانه خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را برهم زنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.