جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان کرمان برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان عصر امروز در استانداری کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز در جلسه ستاد اربعین گفت: ظرفیت اردوگاه‌های استان در ماهان و اهواز خوب است.

وی افزود: بحث پذیرایی از زوار پاکستانی به بهترین شکل دیده شود.

استاندار کرمان بیان کرد: دستگاه‌های که تعهد دارند به بهترین نحو کار خود را در موکب‌ها انجام دهند و بحث سوخت برای زائرین خارجی در همان ماهان صورت گیرد تا داخل شهر باعث ترافیک و مشکل نباشد.

فداکار گفت: اینجا ایستگاه مهمی برای زائران خارجی است و باید تلاش شود که به مشکل برنخورند. 

آیت الهی موسوی معاون استاندار کرمان گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس از طریق صنایع در اختیار راهداری قرار می‌گیرد و ۵۰ اتوبوس از کشور به ناوگان استان کرمان داده شده است که هزینه آن را صنایع استان می‌دهد.

وی افزود: ۵ میلیارد از منابع استان برای اردوگاه شهید کازرونی در خوزستان اختصاص داده شده است و از اردوگاه تا لب مرز سپاه حمل و نقل زائران را متقبل شده است.

موسوی بیان کرد: آب و منطقه‌ای وآب فاضلاب استان بحث ابرسانی به اردوگاه ماهان و اردوگاه اهواز را انجام می‌دهد.

وی گفت: در بحث سوخت و برق محوطه مشکلی نیست و ۱۰۰ دستگاه چادر هلال احمر قرار است در اردوگاه ماهان نصب کند.

وی افزود: از ۲۸ شهریور قرار گاه اهواز آماده پذیرش زائران است.

شفق نماینده راهداری و حمل و نقل جاده استان در این جلسه گفت: یک قطار کرمان_ اهواز رفت و برگشت در نظر گرفته شده است ، از ۲ شهریور پیک سفر ها شروع می‌شود .

شفق بیان کرد: قیمت بلیط اتوبوس یک طرفه ۲۵ نفره یک میلیون و ۲۰۰ هزار، کلاسیک ۳۲ نفره یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و ۴۴ نفره، ۷۷۱ هزار تومان که مقصد مرز شلمچه است.

وی افزود: بلیط برگشت هم مسافران بگیرند که مشکل نباشد دیگر اتوبوس دربستی نداریم و اگر کاروان می‌خواد بلیط همه اعضا رفت و برگشت گرفته شود.

فلاح مدیرعامل هلال احمر استان کرمان گفت: در هتل بوستان نجف، مرز مهران و حیدریه عراق تیم‌های پزشکی و کمک رسانی ما مستقر هستند.

وی افزود: این تیم‌ها آماده خدمات به زائران چه درگیر بیماری که دارند و دارو و بیماری‌های فصلی که در عراق مواجهه هستند است.

برچسب ها: ستاد اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار