وفایی گفت: یک هفته فرسایشی و خسته کننده دیگر برای اهالی بازار گذشت، چیزی که در حرف آسان و درک آن برای افرادی که دور از این فضا اظهار نظر می کنند غیر قابل درک است.
به گفته او، حذف ارز ۲۸۵۰۰ برای خودروسازان و شروع خونین هفته آن هم بعد از سه ماه از بازار اصلاحی، تجربه تلخی برای سهامداران است. هرچند طول هفته متعادل و شاهد برگشت رو به بالای برخی گروهها و نوسانات مثبت هم بودیم.
او میگوید: بی شک خریدهای این نقطه بازار کم ریسکتر است و از لحاظ ارزندگی سهام و روند فروشهای شرکتها تا بحث افزایش سرمایهها و چه از لحاظ تکنیکال بازار به جای خوبی رسیده است، بازاری که به راحتی رنج میخورد و حجم سفارشات خرید و فروش روی تابلوها پایین است منتهی تاثیر این رنج و نوسانات فعلا ناپایدار است.
وفای گفت: هیات پذیرش بورس به ایران خودرو و سایپا تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ جهت ابقاء در تابلوی بورس برای خروج از ماده ۱۴۱ فرصت داده است این هفته بانک آینده تعیین تکلیف شد و ۶۰ درصد از سهام این بانک که به صورت مستقیم و غیر مستقیم (از طریق ثبت شرکتهای متعدد) در اختیار یک نفر بود، به وزارت اقتصاد واگذار شد.
لازم به ذکر است این مطلب توصیه به خرید و فروش محسوب نمی شود.