دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات سال قبل اقدام کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت سالروز ورود سرافرازانه آزادگان گفت: تنها ۳۵ روز برای جذب باقی‌مانده اعتبارات سال ۱۴۰۱ استان فرصت هست و دستگاه‌ها به جذب اعتبارات خود اقدام کنند.

غلامعلی حیدری در چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: این شورا توزیع عادلانه اعتبارات را در دستور کار قرار داده است و از دستگاه‌های اجرایی که نسبت به جذب اعتبارات خود اقدام کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در دولت سیزدهم و در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اعتبارات قابل‌توجهی برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های اقتصادی، گردشگری، درمانی، فرهنگی و عمرانی به استان اختصاص داده شد.

حیدری تصریح کرد: هفته دولت فرصت مطلوبی برای انعکاس عملکرد. نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم است که باید مورد توجه جدی باشد.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: طرح‌های قابل‌توجهی چهارمحال و بختیاری برای افتتاح در هفته دولت امسال آماده شده است که اطلاعات آن‌ها باید در سامانه منتاک ثبت شود.

رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ثبت اطلاعات طرح‌های چهارمحال و بختیاری در سامانه منتاک مبنای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان خواهد بود.

وی گفت: برای افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دولت امسال از حضور مسئولان ملی بهره‌گیری و نسبت به اطلاع‌رسانی گسترده اقدام شود.

حیدری تاکید کرد: رسانه‌های گروهی و شبکه‌های مجازی از ظرفیت، پتانسیل و قابلیت خود برای انعکاس عملکرد جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم بهره‌گیری کنند.

وی افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری عملکرد خود را پس تولید محتوا در اختیار رسانه‌های گروهی و فضای مجازی استان قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی که قصد بهره‌مندی از اعتبارات وزارت نفت را دارند باید صورت‌وضعیت هزینه‌های خود را آماده کنند.

وی آزادگان را از ذخایر دفاع‌مقدس دانست و یادآور شد: دشمن تلاش داشت در آن مقطع با شکنجه و تحقیر آزادگان به اهداف شوم خود برسد که با مقاومت آزادگان نتوانست موفق شود.

حیدری اظهار داشت: باید همچون آزادگان در برابر تبلیغات و هجمه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.