تصمیم وزیر افراطی صهیونیست برای اعدام اسرای فلسطینی

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در بازدید از زندان عوفر اعلام کرد به دنبال ساختن سلول انفرادی و حتی اعدام اسیران فلسطینی در زندان عوفر است.

وزیر امنیت داخلی اسرائیل در بازدید از زندان عوفر از قرار گرفتن بیش از اندازه اسرا در معرض هوای آزاد ابراز ناخشنودی کرد و گفت که به دنبال ساختن سلول انفرادی و حتی اعدام آنهاست.

پایگاه اینترنتی خبرگزاری شهاب نوشت: ایتمار ین غفبر از زندان امنیتی عوفر دیدار و با مدیریت زندان و نیز با «کتی بری» کمیسر منافع زندان درباره وضع اسرا گفتگو کرد.

پایگاه عبری واللا به نقل از او نوشت که زندانیان ساعات زیادی را در محوطه زندان می‌گذارنند و باید راهی برای کاهش این مدت زمان پیدا کرد. یک منبع آگاه که در این بازدید شرکت داشت گفت که بن غفیر خواستار اعدام اسرای فلسطینی شده است.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد: اگر ما یک کابینه عادی بودیم یک بخش به اسرای محکوم به اعدام وجود داشت و دادگاه حکم اعدام آن‌ها را می‌داد، اما متاسفانه این اتفاق اینجا نمی‌افتد و حتی در مورد مجازات اعدام برای تروریست‌ها رای گیری می‌شود. ما نباید برای آن‌ها شرایط خیلی خوبی فراهم کنیم. چیز‌هایی که واجب نیست نباید در اختیار آن‌ها بگذاریم، چون اینجا مرکز بازپروری نیست.

وی پیش بینی کرد در آینده نزدیک و در طول مدت مسئولیت او زندانی‌ها در سلول‌های انفرادی نگهداری شوند و به این ترتیب بفهمند که اسیر امنیتی در زندان عوفر بودن اصلا چیز خوبی نیست.

ادعا‌های این وزیر افراطی کابینه نتانیاهو درحالی مطرح می‌شود که چندین اسیر فلسطینی به علت اهمال کاری پزشکی در زندان‌های این رژیم به شهادت رسیده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
الهی که خفت و خواری و زجر تدریجی این صهیونیست افراطی رو تو همین دنیا بزودی شاهد باشیم آمین آمین آمین یا رب العالمین جبار منتقم قهار یا الله به خون پاک اباعبدالله دیگه بهش فرصت نده، هم جنایت میکنه هم متکبرانه شاخ و شونه میکشه و هم دل می سوزنه...خداااااااااااااااااااااااا
آخرین اخبار