مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع شرجی و رگبار‌های پراکنده و همچنین تندباد‌های لحظه‌ای در نقاط مختلف استان پیش بینی می‌شود.  

 محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهند که با استقرار جریانات جنوبی و مرطوب تا اوایل هفته آینده به تناوب شاهد افزایش رطوبت، شرجی  و مه رقیق در مناطق ساحلی، جنوبی، شرقی و مرکزی خواهیم بود.

او  افزود: در روز‌های جمعه و شنبه نیز باتوجه به انباشت رطوبت و ضرایب بالای ناپایداری شاهد رشد ابر‌های همرفتی، رگبار و رعد و پراکنده و تندباد‌های لحظه‌ای  در برخی مناطق استان به ویژه ارتفاعات شمال و شرق و قسمت‌های جنوب غربی دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی خوزستان  می‌گوید: در بعضی ساعات امروز و فردا در مناطق شرقی، وزش باد متوسط پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته امیدیه با  ۴۹.۱ و ایذه با ۲۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده اند.

به گفته سبزه زاری، در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۴۸ وحداقل به ۲۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
‌گرما وحشتناک مسئولین فکری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
وقتی مشکل گرمای خوزستان یا درختکاری حل میشه چرا مسئولین بی عرضه دست رو دست گذاشتن منتطرن از تهران و اصفهان و تبریز واردبیل براشون سرما بفرستن
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۵:۱۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
تابستون همش کمر درد و سردرد و پادرد ...از بس عرق و سرد و گرم و خاک و داغون شدیم بخدا.یکیمون‌‌ چشمش عمل لازم میشه یکیمون قلب ...باید درخت کاشت باید یه فکری کرد این اسمش فقط زجره یکماه و یکسال و دوسالم نیس..این ظلمه بخوزستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
تو گرمای شرجی ۴۸ درجه خوزستان داریم زیر آفتاب کار می‌کنیم بخاطر یه لقمه نون حلال باید مرگ خودمون رو جلو چشمون ببينيم