اعلام نرخ اتوبوس از یزد به مرز‌های سه گانه عراق

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: نرخ اتوبوس‌های یزد به مقصد سه مرز چذابه، مهران و شملچه برای سفر اربعین حسینی اعلام شد.

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای سفر اربعین انجام شده و بالغ بر ۲۰۰ دستگاه اتوبوس با ظرفیت حداکثری در خدمت زائران اربعین خواهد بود. 

او افزود: نرخ اتوبوس ۴۴ نفره از یزد به مقصد مرز چذابه ۶۵۱ هزار تومان، به مرز مهران ۵۶۰ هزار تومان و به مرز شملچه ۵۵۸ هزار تومان خواهد بود.

رستگاری ادامه داد: با توجه به اینکه چذابه به عنوان مرز استان یزد اعلام شده است، صورت وضعیت اتوبوس‌ها به سمت این مرز صادر می‌شود، اما ارائه خدمات در زمان برگشت از مرز‌های مهران و شملچه نیز صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان ساخت: شهروندانی که درصدد سفری غیر از اربعین هستند، از وسیله شخصی استفاده کنند. از زائران نیز می‌خواهیم ترجیحا با وسیله نقلیه شخصی مسافرت کنند، سفر‌های برگشت را چند روز قبل از اربعین انجام دهند و هرگونه تخلف در زمینه نرخ اتوبوس و تامین ناوگان را به شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)
آقا جان سر و جانم فدای یک لحظه دیدار در ودیوار حرمت، چه برسه به ضریح منورت که میعادگاه عاشقان است و همچون مغناطیسی دنیا گیر، هر مشتاقی که ذره ای معرفتت را داشته باشد جذب میکند. وکنار ضریح شش گوشه آن ،از چند مکان مستجاب الدعای دنیاست. ، ازخدا بخواه من وهمراهانم را توفیق آستان بوسی تان بدهد . ومرگ مرا شهادت در راه خودت قراردهد . علی افروز نسب مهریزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
پس چرا ما بلیط گر فتیم برای شلمچه ازیزد ۹۶۰ هزار اشتباه نمی‌کنید حرکت ۵بعد ظهر ۲۸ ..۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
پولی که بخوام بده برم مرده پرستی کنم ودست بکشم به اهنی که دست سازانسان وبشرهست رومیدم به برادری خواهری یامیبرم ته حسن ابادفلکه طلایی پخش میکنم یاخوراکی میخرم توفلگه طلاییه میدم چندتاگرسنه واقعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
احسنت. به این میگن بصیرت واقعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
طرز فکر شما اینه
قرار نیست همه مثل شما فک کنن.
Iran (Islamic Republic of)
بیژن جعفری
۱۲:۴۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی تا بیخبر بمیرد در عین خود پرستی
Iran (Islamic Republic of)
رفیعی
۱۲:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
خوف محشر از کسی باشد که او بی صاحب است
صاحب ما در قیامت هم قیامت می‌کند
لبیک یاحسین?