حجت الاسلام خاتمی:

دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال براندازی بودند، ولی خودشان نابود شدند

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان هر کاری در این سال‌ها توانستند انجام دادند و در اغتشاشات اخیر هم گفتند که آمدیم که براندازی کنیم، ولی خودشان براندازی و نابود شدند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده است و از جمله وعده‌های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آن‌ها را آباد می‌کند.

خاتمی امداد‌های الهی در جنگ و ایجاد ترس در دل دشمنان را از جمله روش‌های یاری خداوند از مومنان برشمرد و با بیان اینکه نجات از خطر‌ها از دیگر کمک‌های خداوند به مومنین است، تصریح کرد: خداوند به ملت ما هم عنایت‌های بسیاری داشته که در بیانات امام و رهبری به آن اشاره شده و آنان تاکید داشتند دستی بالاتر از دست‌های دیگر در حمایت از این انقلاب است.

وی افزود: دشمنان هر کاری در این سال‌ها توانستند انجام دادند و در اغتشاشات اخیر هم گفتند که آمدیم که براندازی کنیم، ولی خودشان براندازی و نابود شدند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: اگر آن‌ها بازهم خیالاتی در ذهنشان دارند، این تجربه را داشته باشند که نابود خواهند شد و این را بی هیچ تردیدی بپذیرند.

وی ادامه داد: اگر آن‌ها بخواهند شیطنت کنند، مشت به دهانشان خواهند خورد، همانگونه که در پاییز گذشته شیطنت کردند و مشتی محکم را خوردند چرا که این نظام و کشور الهی و خانه امام حسین است.

گفتنی است پیش از خطبه‌های نماز جمعه امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ایراد سخنرانی پرداخت.

این خبر تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
چرا هر روز قیمتها بالا میره
آخرین اخبار