نمایش «مجلس اضافات یک تیغ» به کارگردانی سید محمدرضا پیغمبری در تالار فرهنگ و هنر قم به روی صحنه رفت.

نمایش «مجلس اضافات یک تیغ» نوشته روح‌الله صالحی و به کارگردانی سید محمدرضا پیغمبری  که با حمایت حوزه هنری قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی شهرداری قم تولید شده است در ایام ماه صفر در تالار فرهنگ و هنر قم پذیرای علاقه‌مندان به هنر نمایش است. 

پیغمبری سال گذشته کارگردانی نمایش «بابا نان داد» را برعهده داشت و چهار سال قبل در بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر استانی قم به عنوان بهترین بازیگر مرد شناخته شد. کارگردانی نمایش خیابانی «مهندس مین» نیز در سوابق هنری این هنرمند جوان دیده می‌شود.

در خلاصه داستان نمایش «مجلس اضافات یک تیغ» آمده است: بعد از غائله انگلیسی‌ها در خرید گندم و مقاومت آقا سلیمان، انبار گندمش به آتش کشیده می‌شود و او نیز به قتل می‌رسد، دخترش صنم بانو شرط برپایی مراسم سالانه تعزیه در حیاط خانه را در اشقیاخوانی میرآقا می‌داند.

سید صدرا میرئی، صدیقه مشایخی و آیدا سلیمانی، بازیگران این اثر نمایشی هستند. همچنین مهدی نیک‌روش طراحی صحنه این اثر را به عهده داشته است.

این نمایش از ۲۴ مرداد تا ۷ شهریور ماه هرشب از ساعت ۱۹:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر به نشانی خیابان خاکفرج، نبش میدان شهید نواب صفوی به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای رزرو صندلی و خرید بلیت می‌توانند با شماره ۰۹۳۰۰۳۷۷۰۱۸ تماس بگیرند یا از طریق سایت بیلیتاما به نشانی www.bilitama.com اقدام به رزرو کنند.

برچسب ها: هنر نمایش ، ماه صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار