آخرین خبرها درباره راه اندازی فرودگاه قم+فیلم

بخشی از صحبت های سید محمدتقی شاهچراغی، در آخرین سخنرانی در مقام استاندار قم در جمع خبرنگاران صدا و سیمای قم درباره فرودگاه قم را مشاهده می کنید.

عملیات عمرانی  فرودگاه  قم در بهمن ماه سال ۱۳۹۰ آغاز شد، این پروژه که در جاده قم - سلفچگان واقع شده است، از شهر قم تقریبا ۲۰ کیلومتر و از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تهران حدود ۱۲۵ کیلومتر فاصله دارد.

منطقه گردشگری طرلاب نیز از  بخش های اقماری این فرودگاه اعلام شد و این بخش که مکانی توریستی و تفریحی برای مسافران و توریست های شهر قم است شامل هتل، بازار خرید، هایپرمارکت، رستوران ملل، شهربازی، شهر غذا، کاریز، هتل های نمکی و دهکده ورزشی است.

حجت الاسلام والمسلمین  سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ۹ دی ماه سال گذشته در بدو ورود به قم در قالب سفر استانی با اشاره به وضعیت پروژه‌های نیمه تمام استان قم بیان کرد: برخی از پروژه های نیمه کاره در مقابل چشم مردم است، فرودگاه و سایر پروژه های نیمه تمام باید به سامان برسد، برنامه ای در نظر گرفتیم تا در زمان کوتاهی مشکل فرودگاه قم به به نتیجه برسد.

در ادامه بخشی از صحبت های سید محمدتقی شاهچراغی، در آخرین سخنرانی در مقام استاندار قم در جمع خبرنگاران صدا و سیمای قم درباره فرودگاه قم را مشاهده می کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار