مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه؛ این صندوق را دبیرخانه و بانک عامل تامین مالی احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال در استان‌ها معرفی کرد.

فشی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه گفت : از مهمترین برنامه‌های این صندوق با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی، کمک به احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال استان است.

محمدطاهر عظیمی‌فشی از تشکیل کارگروه‌های احیای واحد‌های نیمه فعال و راکد در استان کرمانشاه با همکاری دستگاه‌های اجرایی مانند جهاد کشاورزی و صنعت، معدن، تجارت خبر داد و افزود: معاون مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری صندوق کارآفرینی امید را به عنوان دبیرخانه و بانک عامل پروژه‌های نیمه فعال و راکد در استان‌ها مسئول شناخته است که منابع آن از محل بند الف تبصره ۱۸ استان‌ها تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق دستور عمل‌ها دستگاه‌های اجرایی مانند جهاد کشاورزی و صنعت، معدن، تجارت ملکف هستند این واحد‌ها را شناسایی و به صندوق کارآفرینی امید معرفی کنند و صندوق برحسب دستور العمل‌ها اگر اعتبار کمک به احیای آن‌ها زیر سه میلیارد تومان باشد در استان تصمیم گیری کند و اگر بیشتر از این مبلغ باشد با مرکز (تهران) هماهنگ نماید.

به گفته مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه در این سیستم هر استانی تلاش بیشتری برای احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال انجام دهد، اعتبار بیشتری نیز می‌تواند برای استان خود کسب کند و یک رقابت بسیار سودمند برای استان‌ها است.

عظیمی فشی اضافه کرد: به تازگی میزان اعتبار بند الف تبصره ۱۸ دستگاه‌های اجرایی استان اعلام شده، اما هنوز به صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه این اعتبارات ابلاغ و تخصیص نیافته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.