مدیر کل صمت گیلان گفت: تکنولوژی و توان فنی تولیدات برخی از کارخانجات گیلان، در خاورمیانه از قابلیت بالایی برخوردار هستند.

تیمور پورحیدری در بازدید از شرکت ماشین سازی صنایعی غذایی بولر آستارا گفت: توان فنی تولیدات برخی از کارخانجات گیلان در خاور میانه کم نظیر است. 

وی با اشاره به تکنولوژی به کار رفته در برخی از صنایع غذایی افزود: با توجه به نوع فناوری و دانش فنی برخی تولیدات؛ به راحتی قابلیت دانش بنیان شدن و بهره مندی از مزایای آن را دارند. 

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان، سهم بخش صنعت و معدن را از تولید ناخالص ملی بیش از ۳۷ درصد اعلام و گفت: برای کمک به بخش تولید و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان باید با روحیه جهادی کار شود.

تیمور پورحیدری در دیدار با تولید کنندگان با بیان اینکه با تمام توان و ظرفیت برای رفع نگرانی‌های بخش تولید تلاش خواهیم کرد، افزود: از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و ملی برای مرتفع نمودن مشکلات تولید کنندگان استفاده می‌شود.

وی پای کار آمدن بانک‌های خصوصی، دولتی و همه عوامل مالی یکی از راهکار‌های مهم توسعه و بالندگی اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: تا زمانی که همه منابع به سمت اقتصاد مولد و اشتغال پایدار به حرکت در نیاید، تحول ویژه‌ای در بخش تولید رخ نخواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.