استانداری خراسان رضوی:

خبرنگاران فاقد مسکن به «ارشاد» مراجعه کنند

اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای از خبرنگاران فاقد مسکن خواست برای ثبت‌نام به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در مشهد و سایر شهرستانهای این استان مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: متعاقب دستور استاندار در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار مبنی بر پیگیری امور مربوط به مسکن خبرنگاران و تامین آن در استان، ضروری است خبرنگاران با مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ محل فعالیت خود نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک لازم اقدام کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است، فرآیند اختصاص زمین، پروانه و تسهیلات برای ساخت مسکن ویژه خبرنگاران فاقد مسکن متکی به ارائه اطلاعات از سوی ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به راه و شهرسازی است؛ لذا الزامی است خبرنگاران فاقد مسکن به ادارات فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی برای ثبت نام مراجعه کنند.

استانداری خراسان رضوی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و شهدای مدافع حرم رسانه در خصوص پیگیریهای انجام شده در زمینه مسکن خبرنگاران گفت: " فرم جیم" تمام افرادی که متقاضی مسکن در نهضت ملی هستند باید سبز باشد و اقدامات لازم در این زمینه باید در اسرع وقت صورت گیرد.

یعقوبعلی نظری افزود: به همه خبرنگاران خراسان رضوی در بیشتر شهرستان‌ها زمین، تسهیلات و پروانه رایگان ساخت در اختیار قرار خواهد گرفت تا نسبت به شروع ساخت اقدام کنند.

وی بیان کرد: در گلبهار زمینی برای ساخت مجتمع های پنج واحدی در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت؛ عملیات ساخت با خود خبرنگاران، تسهیلات و سایر اقدامات نیز با اداره کل راه و شهرسازی خواهد بود، به گونه ای که ۵۰ هزار واحد مسکونی در این زمینه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: کمک می‌کنیم خبرنگاران در اولویت قرار بگیرند و هیچ مشکلی در تامین مسکن خبرنگاران نخواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار