معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام:

۷۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در مهران مستقر شدند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: ۷۰ دستگاه اتوبوس دورن شهری از دیروز در شهر مهران مستقر شده و تا چند روز آینده این تعداد به ۷۰۰ دستگاه اتوبوس خط واحد افزایش می‌یابد.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از مسئولان استان از زیرساخت‌های اربعین در محور ایلام - مهران تا نقطه صفر مرزی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: این اتوبوس‌های درون شهری باتوجه به اینکه هنوز تعداد زائران زیاد نیست؛ در مسیر پل زائر تا میدان بزرگ اربعین فعال هستند و برای روز‌های آینده که به تعداد زائران و مسافران افزوده می‌شود، در مسیر‌های پارکینگ اربعین و برکت نیز فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: ایستگاه‌هایی برای این اتوبوس‌های درون شهری در پارکینگ بزرگ اربعین مشخص شده است و این خودرو‌ها از طریق کمربند غربی تا میدان اربعین زائران را حمل و نقل می‌کنند.

وی مطرح کرد: زائران داخل شهر مهران تا پل زائر پیاده و از آنجا تا میدان اربعین توسط اتوبوس‌های حمل و نقل شهری منتقل می‌شوند؛ زائران در حال برگشت از عراق هم توسط اتوبوس‌های مستقر در میدان اربعین به سه مکان پایانه برکت، پارکینگ اربعین و پل زائر هدایت می‌شوند.

وی در خصوص آخرین آمار تردد‌ها از مرز مهران نیز ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته و در اولین روز از ماه صفر مجموع تردد از مرز مهران ۲۰ هزار و ۴۸ نفر بوده است و از ساعت ۲۴ دیشب تا ساعت ۱۳ امروز ۱۱ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

وی در مورد تردد اتباع خارجی نیز بیان کرد: برابر توافق‌های بین مسئولان ایرانی با کشور عراق، اتباع خارجی باید از مرز چذابه واقع در استان خوزستان به عراق عزیمت کنند و اجازه تردد از مهران را ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.