سرهنگ افشین‌فر گفت: تاکنون در این استان حدود ۳۰ هزار گذرنامه زیارتی صادر شده است که بعضی از آن‌ها هنوز در چرخه پست قرار دارد.

سرهنگ مهدی افشین‌فر رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فارس امروز شنبه ۲۸ مرداد با اشاره به تمدید گذرنامه‌های دائمی، اظهار کرد: طی تفاهم با طرفین عراقی برچسب‌هایی آماده شده که صاحبان گذرنامه‌های بدون اعتبار از یکم مردادماه ۱۳۹۵ می‌توانند با حضور در اداره گذرنامه با استفاده از آن‌ها اعتبار گذرنامه را تمدید کنند.

او افزود: این مسئله باعث شده کمی حجم اقدامات صدور گذرنامه‌ها کمتر شود و عده‌ای که از قبل گذرنامه داشتند بتوانند راحت‌تر اقدام کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فارس اضافه کرد: گذرنامه‌های زیارتی از طریق نرم افزار «پلیس من» و هم از طریق مراجعه حضوری در اداره گذرنامه‌های مرکز استان و شهرستان‌ها قابل اجراست.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تمام تلاشمان بر این است که مردم در منزل اقدام به ثبت گذرنامه زیارتی کنند، اظهار کرد: کسانی که زیر ۱۸سال دارند، چون سیم کارتی به نامشان ثبت نیست باید به صورت حضوری اقدام به گرفتن گذرنامه کنند.

سرهنگ افشین‌فر تصریح کرد: با توجه به ازدحام متقاضیان در نرم افزار «پلیس من» برای گرفتن گذرنامه زیارتی مشکلاتی برای برخی بوجود آمد که این افراد می‌توانند با تماس به پشتیبانی فنی سایت با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۲۴۰۰۹۰ و ۰۲۱۸۱۲۴۰۰۵۰ مشکلات خود را مطرح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
من ۱۴ روز هست ثبت نام کردم الان ۳روز هست داخل پست تهران هست نفرستادن به خدا کاری خوبی نمی کنن مرد ی نیست
Germany
علی
۱۳:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام‌ الان ۱۰ روزه گذرنامه زیارتی ثبت نام کردم‌ صادر هم‌شده ولی بارکد پستی ندارم . پس کی‌میخوان برسونن به دستمون این‌پاسپورت رو‌ . من سوم‌ باید برم ولی پاسپورت ندارم واقعا انصاف نیست . گردنتونه واقعا کم کاری کنید در حق مردم
Iran (Islamic Republic of)
دخی
۰۰:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام ببخشید واقعیه این موضوع من پاسپورتم برا سال 95 هست دوبار رفتم عراق الان دو ساله وقتش تموم شده میتونم اعتبار بگیرم لطفاً جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۲:۰۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
بله واقعیه خبرتو دودقیقه تمدیدمیشه بریداداره گذرنانه شهرتون
Iran (Islamic Republic of)
علی جان
۱۵:۲۳ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
نزدیک‌ ده روز از ثبت نامم گذرنامه اربعین در سامانه سهما ویژه مهاجرین میگذرد اما هیچ‌خبری نشد که آیا گذرنامه صادرمیکنندیاخیر؟
واین سامانه هم گزینه ای برای پیگیری ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۶:۱۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
خدا را شکر از طرف عراق هم ویزا برا مردمش تو اربعین صادر می‌کنند بیان ایران برا تفریح زیارت قبول دلاور
آخرین اخبار