بازرس کل استان کردستان بیشترین میزان شکایات مردمی از دستگاه های اجرایی استان را اعلام کرد.

 عیسی هواسی بازرس کل استان کردستان مسئولیت را فرصتی گرانبها برای خدمتگزاری و رفع مشکلات مردم دانست و گفت: همه مسئولان باید این فرصت را قدر دانسته و در راستای برآورده کردن نیاز‌های هم‌نوعانمان گام برداریم چراکه همه ما در برابر وضعیت جامعه مسئول هستیم.

بازرس کل استان کردستان با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع اولویت همه مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: البته صرف برخورد خوب با مراجعین کافی نیست بلکه بهترین تکریم این است که مشکل ارباب رجوع را برطرف کنیم.

او افزود: مسئولان باید با نظارت بر زیر مجموعه خود و رفع مشکلات ارباب رجوعان، رضایت‌مندی مردم در جامعه را ارتقا دهند.

بیشترین شکایت مردمی از شهرداری

هواسی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی بر اساس قانون رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت مردمی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: بیشترین شکایت مردمی با ۹ درصد مربوط شهرداری، ۸ درصد راه و شهرسازی و سپس به ترتیب جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای است.

او اظهار کرد: برخی افراد بعد از چندین سال و علی‌رغم پیگیری‌های متعدد، اما هنوز کارشان در ادارات انجام نشده و باب نارضایتی فراهم شده است.

بازرس کل استان کردستان تاکید کرد: دستگاه‌هایی که بیشتر با مردم سروکار دارند، ضمن تکریم ارباب رجوع و شنیدن صحبت‌ها و دغدغه‌های مردم، مشکل‌شان را برطرف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.