اتوبوس‌های شهرداری مشهد در راه مرز مهران

آیین بدرقه نخستین کاروان اتوبوس‌های اعزامی شهرداری مشهد به مرز مهران برگزار شد.

علی شهسوار، معاون اجرایی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در آیین بدرقه نخستین کاروان اتوبوس‌های اعزامی شهرداری مشهد به مرز مهران اظهار کرد: به موازات کاروان هزارنفره خدام‌الحسین (ع) شهرداری، این اتوبوس‌ها بخشی از سرویس پشتیبانی کاروان در حوزه حمل و نقل را تأمین می‌کنند. ۳۴ دستگاه از ۱۲۵ دستگاه اتوبوس اصلی در نوبت اول و مابقی در نوبت‌های بعدی به مهران اعزام خواهند شد.

وی افزود: این تدبیر که اتوبوس‌ها در قالب‌ها کاروان‌های مجزا در نوبت‌های مختلف اعزام شوند، بنا بر توصیه‌نامه پلیس راهور کشور بود که برای پیشگیری از راه‌بندان احتمالی به‌دلیل تردد ۱۲۵ دستگاه اتوبوس به‌صورت همزمان صادر شد. علاوه بر این، مقرر شده اتوبوس‌ها خود را به مهران برسانند و در آن‌جا منتظر ابلاغ بخشنامه وزارت کشور باشند تا فرآیند دریافت کرایه به‌ازای سفر‌های بین‌شهری برایشان مشخص شود.

اعزام دو دستگاه آمبولانس به شهر نجف‌اشرف

همچنین در این مراسم مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد از اعزام دو دستگاه آمبولانس به شهر نجف‌اشرف ‏خبرداد.

مهدی علی‌آبادی اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی به زائرین پیاده حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شهر نجف‌ اشرف، دو دستگاه خودرو آمبولانس به همراه چهار نفر از رانندگان این سازمان به کشور عراق اعزام شدند.

وی افزود: برابر برنامه ریزی‌های انجام گرفته، امسال برای نخستین‌بار این سازمان با دستور شهردار مشهد و برای استفاده در شرایط اضطراری اقدام به اعزام خودروی آمبولانس در قالب کاروان بزرگ شهرداری به کشور عراق کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار