کشور چین از برنامه‌های خود برای احیای صنعت گردشگری در کوتاه مدت خبر داد.

به نقل از جامعه و فرهنگ ملل، در حدود چهار سال شیوع کرونا، صنعت گردشگری سنگین‌ترین ضربه‌ها را خورده است. در نتیجه، پس از بهینه سازی سیاست‌های پیشگیری از کرونا، انتظار می‌رود صنعت گردشگری چین بهبود یابد.

با لغو تدریجی محدودیت‌ها و اقدامات قرنطینه و افزایش تعداد پرواز‌های بین المللی، چین در احیای قابل توجهی در گردشگری، ورودی سال ۲۰۲۳ آغاز شده است و ادامه دارد.

چین پس از تعدیل و بهینه سازی اقدامات پیشگیری و کنترل، به تازگی برنامه‌هایی برای احیای صنعت گردشگری (عمدتاً در داخل کشور) در کوتاه مدت را اعلام کرد.

وزارت امور خارجه مالدیو نیز، به تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چین همواره کمک‌های مهمی به توسعه گردشگری در مالدیو کرده است و مشتاقانه منتظر استقبال از "بازگشت" گردشگران چینی است.

در طول تعطیلات روز‌های سال نو ۲۰۲۳، بازار گردشگری چین همان طور که انتظار می‌رفت آغاز شد و تمایل مردم به سفر فزونی یافت و فعالیت مصرف گردشگری روند رو به بالا را نشان داد و از آن زمان تا کنون، این روند ادامه دارد.

به گزارش مرکز داده‌های وزارت فرهنگ و گردشگری، در تعطیلات روز سال نو در سال ۲۰۲۳، ۵۲.۷۱۳۴ میلیون گردشگر داخلی در سراسر کشور انجام شد که به درآمد گردشگری داخلی ۲۶.۵۱۷ میلیارد یوان دست یافت و بازار گردشگری داخلی عموماً ایمن، پایدار و منظم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.