پایش سلامت ساکنان محله دهپیاله در شیراز

با هدف ارائه خدمات سلامت محور به مناطق محروم شهر شیراز، پایش سلامت اهالی محله ده پیاله در خانه محلات این منطقه انجام شد.

سرهنگ حسین صمصمام رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس با اشاره به اینکه اردو‌های جهادی باید بیشترین بازده را داشته باشد، اظهار کرد: در جهت رفع محرومیت و ارائه خدمات به مناطق محروم پایش و سنجش سلامت شهروندان این محله در خانه محلات انجام شده است.

او با بیان اینکه این برنامه به صورت مشترک با گروه جهادی پزشکی حضرت زینب (س) و کانون بسیج دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است، افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ساکنان محله دهپیاله، پایش و دسته بندی شده و مشخصات آن‌ها در سامانه ثبت شده است و با حضور اساتید داشگاه علوم پزشکی شیراز و پزشکان و پرستاران داوطلب جهادی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) در مرکز خدمات جامع سلامت «حر ریاحی»، خدمات بهداشتی درمانی در رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی به جامعه هدف ارائه شد.

صمصمام با تاکید بر اینکه فعالیت‌های درمانی در مناطق محروم در اولویت نخست اردو‌های جهادی قرار دارد، اضافه کرد: تشخیص نیاز‌های اصلی مناطق محروم با محوریت رفع نیاز‌های بهداشتی، اصلاح سبک زندگی و آموزش‌های بهداشت و سلامت در مناطق محروم این منطقه باید مورد توجه باشد و تلاش ما بر این است تا از این ره آورد، خدمات موثرتری به محرومان ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس همچنین گفت: اجرای اینگونه اردو‌های جهادی با هدف ارائه خدمات با کیفیت و هدفمند سلامت محور به مردم فارس به ویژه مردم مناطق کم برخوردار تداوم دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار