کشف ۶ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۶ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: قاچاق، احتکار و ارائه نکردن کالا‌های اساسی به شهروندان ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی شدیدی را به مردم وارد می‌کند و به همین علت برخورد پلیس با فعالان این عرصه همواره در دستور کار قرار دارد.

او افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی لاهیجان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت خاور در حال انتقال تعدادی کیسه آرد به یک دستگاه خودروی سواری، برخورد و جهت بررسی بیشتر هر ۲ خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از هماهنگی مأموران پلیس با مقام قضایی و بررسی دقیق خودرو‌های اعلامی خبر داد و تصریح کرد: ۱۵۰ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع به وزن تقریبی ۶ تن از این کامیونت کشف شد.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه متهم ۵۶ ساله با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد، گفت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعلام کردند.

او با تأکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.