رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: در ٢ ماه گذشته ٢ هزار و ۵۵٠ بازرسی صورت گرفته که ٨١٠ واحد صنفی بدون پروانه در مشهد شناسایی و پلمب شدند.

هادی مخملی رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: در خصوص ساماندهی واحد‌های املاک بدون پروانه در مشهدمقدس در ٢ ماه گذشته ٢ هزار و ۵۵٠ بازرسی صورت گرفته که ٨١٠ واحد صنفی بدون پروانه در مشهد شناسایی و پلمب شدند.

او افزود: ۴٠۵ مورد از این واحد‌ها با پیگیری‌هایی که در خصوص صدور مجوز انجام دادند رفع پلمب و ٢۵ املاک دیگر به خاطر فک پلمپ به دادگاه معرفی شده‌اند.

رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به اینکه واحد‌های صنفی املاک باید بنر سامانه تعیین اجاره بها را در مغازه خود نصب کنند، ادامه داد: ۵ هزار و ۶٠٠ واحد صنفی تا کنون اقدام به نصب بنر سامانه اجاره بها کرده اند.

مخملی بیان کرد: مالکان در اجاره حق دارند ٢٠ درصد از کرایه منزل را نسبت به سال گذشته افزایش دهند.

او در رابطه با ساماندهی بازار مسکن تصریح کرد: در این خصوص گشت‌های مشترک با تعزیرات خواهیم داشت و با واحد‌های صنفی املاک که بدون پروانه هستندبرخورد خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مشهد تاکید کرد: علت تشکیل کارگروه و برگزاری جلسات در استانداری و اجرای مصوبات شورای عالی مسکن، عدم نارضایتی مردم در اوایل ساعت ۱۴۰۲ است.

مخملی اظهار کرد: به مردم قول خواهیم داد تا وضع نابسامانی که در بازار مسکن رخ داده را کنترل و تا پایان سال جاری به حداقل برسانیم.

برچسب ها: املاک ، تخلف ، اتاق اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.