رئیس جمهور:

کشور را به تحریم گره نمی‌زنیم/ حجاب در اولویت دولت است

رئیسی گفت: ما کشور را به تحریم گره نمی‌زنیم و اگر مشکلی هم باشد این مشکلات را به جامعه منتقل نمی‌کنیم.

 آیت‌الله سید‌ ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رفع مشکلات فرهنگی را مأموریت دولت دانست و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌های مختلف به ویژه دستگاه‌ها و ساز و کار‌های موجود برای رفع مشکلات فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

وی بخشی از مشکلات امروز کشور را نتیجه برخی ولنگاری‌ها و محصول دوره‌های مختلف دانست و افزود: اگرچه که اولویت دولت اقتصادی است، اما از فرهنگ هم غافل نمی‌شویم و برخی از امور که کم‌توجهی و بی‌توجهی شده بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. با وجود همه مشکلات، رویش‌های خوبی همانند شهید مصطفی صدرزاده صورت گرفته است، اما باید نگران ریزش‌ها هم باشیم.

رئیسی با بیان اینکه در سال‌های گذشته ولنگاری در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی صورت گرفت، تصریح کرد: در برخی از شهر‌ها کارخانه‌ها از کار افتادند و این موضوع باب شده بود که چرا باید به سراغ تولید رفت، برخی به جای تولید به سراغ واردات می‌رفتند تا نیاز کشور را رفع کنند که این موضوع بی‌توجهی به اصول و ارزش‌هایی بود که انقلاب بخاطر آن ایجاد شده بود، در کل سمت و سوی مسائل کشور به سمتی رفت که کشور در حوزه اقتصاد، تولید و فرهنگ رو به ولنگاری رفت.

وی با بیان اینکه ولنگاری‌ها در غربالگری‌ها، کنترل‌ها، حراست‌ها و گزینش‌ها هم قابل مشاهده بود به نوعی که برخی از افراد ناکارآمد در مجموعه‌ها بکارگیری می‌شدند، تاکید کرد: حجاب در اولویت دولت است، فاصله‌ها میان مشی مجریان با مبانی مورد انتظار مردم، شهدا و رهبری ایجاد شده بود و حساسیتی که انتظار می‌رفت نبود، با هجوم رسانه‌های دشمن به مسائلی همانند حجاب وضعیت خاص شد و فضاسازی به سمتی رفت که نیرو‌های حزب‌الهی هم نمی‌توانستند نسبت به منکرات تذکر دهند.

رئیسی با بیان اینکه در مسائل اقتصادی روزی که کشور را تحویل گرفتیم وضعیت تورم و گرانی نامناسب بود، کشور ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشت که راهکار‌های جبران این کسری چاپ پول یا افزایش تولید بود که ما به دنبال افزایش تولید رفتیم، گفت: با افزایش درآمد، بودجه ۱۴۰۰ را پشت سرگذاشتیم و ماهی ۱۵ هزار میلیارد تومان بودجه‌ای که هزینه نکرده بودیم را می‌پرداختیم؛ رشد اقتصادی کشور در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ چهار دهم درصد بود که در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ این عدد را به چهار درصد رساندیم.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی و معدن ما شاهد رشد منفی بودیم که این آمار در کشاورزی به بالای یک درصد و در معدن هم به ۲.۵ درصد رسید. در سال ۱۴۰۱ منابع و مصارف دولت هم‌خوانی داشت و تلاش کشور این است که کسری بودجه نداشته باشیم و هزینه اضافی نکنیم، اظهار کرد: روز نخستی که دولت را تحویل گرفتیم آمار رشد نقدینگی ۴۲ درصد بود که اکنون بانک مرکزی این آمار را ۲۵ درصد اعلام کرده است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برخی از گرانی‌ها دارای عوامل منطقه‌ای و جهانی است، مطرح کرد: کنترل بازار باید توسط دولت انجام شود و در این راستا کار‌های مهمی انجام شده است.۶ میلیون نفر از مردم را به صورت رایگان بیمه سلامت و گاز، برق و آب را برای این افراد رایگان کرده‌ایم و همه تلاش ما این است که سفره مردم را وابسته به دلار نکنیم؛ قیمت ۱۰ قلم کالای اساسی را ثابت نگه‌خواهیم داشت تا افزایش دلار اختلالی در زندگی مردم ایجاد نکند.

رئیسی با بیان اینکه در رابطه با انتقال پول‌های ایران کاری عزت‌مندانه انجام گرفت، تصریح کرد: ما کشور را به تحریم گره نمی‌زنیم و اگر مشکلی هم باشد این مشکلات را به جامعه منتقل نمی‌کنیم و با مدیریت امور به دنبال رفع مشکلات خواهیم بود. دولت کشور را بدون باج دادن به دیگران مدیریت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت حقیقا در ادوار مختلف درحال پیشرفت است و تهاجمات دشمنان بخاطر پیشرفت کشور است. پیامی که دشمن گرفته این است که تحریم نتوانسته ما را متوقف کند. من به علما اطمینان می‌دهم که امور دولت را پیش خواهیم برد و امیدواری حقیقی برای گذشتن از بحران‌ها وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
چرا در کرمان بااین اَنگلهای بی بندبار بدحجاب که با زیرشلواری که در جاهای شلوغ وخلوت شهر از صبح تا شب فقط برای جلب توجه حضور دارند برخورد نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
خداوند پشت و پناه خودت ورهبرت وتمامی همفکرانتان که نظام جمهوری اسلامی را نگه داشته اید و برای رفاه مردم این مرزو بوم تلاش جهادی میکنید آنها که حاشیه میروند یا مطالعه ندارند یا غرض دارند چون راه رسم انتقاد را در نوشته هایشان نمی بینم وفقط برای به هم زدن جَو از کلمه انتقادسوءاستفاده میکنند این را بدانید حرکات شما پیش خداوند گُم نمیشود درهیچ کشوری اجازه انتقاد در باره دولت ونظامشان داده نمیشود ودر کشورهای دیگر آزادی جنسی برای فسادی است که به نفع دولتهایشان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
باشه، شما خوبید پول گندم واریز کنید جان مادرتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
به نظرم اولویت دولت رفع بیکاری ساخت مسکن و رفع فقر باشه بهتره /حجاب را هم بزارید اولویت آخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
این حجم از ادعا، یاوه گویی و دروغگویی مسئولین ایران رو بدی به ژاپنی ها، میتونن ازش برق کشورشون رو تولید کنن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
چرا هر رئیس جمهور که میاد با صحبت از در اولویت بودن مسائل‌ اقتصادی میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
مراجع میگن اقتصاد دولت میگه حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
آقای رییس‌جمهور چراتعرفه های سونوگرافی ام آرای کولونوسکوپی و دندانپزشکی انقدربالاس چرافکری به حال بیماران نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
واقعا الان به این نتیجه رسیدم که هر کی ناراحته بره بمیره!!
چون فایده نداره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
حجاب اصلا دقدقه ما نیست هر کس دوس داره جمع کنه بره افغانستان پیش طالبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
یعنی ۸۰ میلیون ایرانی از گرانی و تورم بمیرن تو بارم میگی حجاب اولویت ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
قبل از اینکه بگه حجاب اولویت اول میگه "اگرچه که اولویت دولت اقتصادی است، اما از فرهنگ هم غافل نمی‌شویم و برخی از امور که کم‌توجهی و بی‌توجهی شده بیشتر مورد توجه قرار گرفته است." دوستان تحریف نکنند. البته تیتر yjc هم بی تأثیر نبوده.
دوم اینکه من دیگه مشکل فرهنگی و حجاب رو نمی بینم مشکل انقراض نسل ایرانی رو میبینم. الآن که دهه 40 و 50 و 60 ی داریم و خانواده تشکیل دادند یک صداهای منتقدی رو میشنویم، دو روز دیگه که اصلاً خانواده ای تشکیل نشده یا طلاق گرفته یا خیانت کرده یا بچه دار نشده و بازه سنی شون غالب میشه باید چه کرد؟ ب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
اجبار دیگه جواب نمیده.چرا نمیخوایین قبول کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
تا فرهنگ درست نشه هیچی درست نمیشه تا حجاب درست نشه تا اینترنت ملی درست نشه هیچی درست نمیشه از مجلس انقلابی و دولت خدمتگزار اجبار چادر قطع اینترنت و اینترنت ملی رو میخوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
تشریف ببرافغانستان اینجاایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
معیشت مردم درست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
بورس رو درست کن
دولتِ حرف و سخن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
بورس مگه در اولویت اول شما نبود و قرار بود ۳روزه حل کنید
شما چرا فقط بلدید حرف مفت بزنید و ملت را خر فرض کردید و دارید عمدا و عملا آتیش میزنید به سرمایه های مردم
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۱۲:۴۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
بورس که از سه سال پیش که همچی ۲۰ برابر شده ارزش سهاما مون خیلی کمتر از نصف شده ...در حقیقت بی ارزش بی ارزش ...خودرو ساز هم که هم ماشین ها رو نسبت به پارسال نزدیک دوبرابر کرده هم پول گرفته تحویل نمیده..... واقعا چرا به هرچی دست میزنیم خشک میشه؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
چرا کارخانه های تولید کننده از کار افتادند ویا کارگاه کوچک از کار افتادن یا بخاطر اقساط بانکی که باسود سرسام آور بوده ویا برای مالیات زیاد بوده افراد هنوز سودی نکردند هم باید قسط پرداخت کنند وهم باید مزد کارگران شان را پرداخت کنند وهم به موقع مالیات شان پرداخت کنند وهم سودی داشته باشند تا دوباره در توانشان باشه مواد اولیه خریداری کنند وهم خرج خانواده را هم بدهند همه اینا دست به دست هم میدهد تا فرد کار آفرین ورشکسته شود وخود قوه قضائیه که آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه بودند دستور بدهند درب آنجا را تخته کنند الا خودشان کمک کردند نزدیک ۵ هزار تا به کار بیوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
مسوولین تو رو خدا قسم ی فکری بکنید چه وضعی شده تا کی هیچی نگید اخه . دختره رسما تاپ شلواری اومده بیرون زده بیرون همه جارو نگاه ها مات و مبهوتش همه نگاش میکردن . یا خدا سکوت کنید همینجور پیش بره زندگی خانوادگی پسر دخترا از بین میره . بابا یه قانون بذارین هرکی میخواد لخت بشه بره گمشه خارج همه چیزشو دربیاره اصلا . اینجا مملکت اسلامیه . امام زمانی امام حسینی . چی ان اینا خداوکیلی تو خیابون میبینیم . اینه مملکت اسلامی؟؟؟؟ برین گمشین اونا که میخواین لخت شین خارج از کشور هرگورستونی . تو این کشور جاتون نیس . من باشم رییس جمهور این دستور رو میدم خداوکیلی شرم مون میشه تو خیابون راه بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
طرف با تاپ اومده بود خیابون دوستم تعریف میکرد که 30 تا ماشین رفته بود سمتش. اگه این فروپاشی اجتماعی و فرهنگی و خانواده نیست پس چیه؟ الآن جوون ما به خاطر چی نمیره حداقل یک حرفه یاد بگیره یا درسش رو خوب بخونه که کار ازش بیاد؟ چون گوشی دستشه و مدام داره فیلم غیراخلاقی میبینه و چت میکنه. بعد میره ولگردی هفته ای با یکی بعد میگه کار لایق من نیست. لیاقت شما دقیقاً چیه؟ من این رو شخصاً دیدم که اون کسی که در دانشگاه دختر بازی میکرد الآن آویزون دیگران شده برای کار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
اگه حتی مبحث از جهت دینی باشه میخواید هم باید اول برید سراغ دانمارک و سوئد۱
۲ برای حجاب کافیه برید فروشگاه لباس زننده رو جمع آوری کنید و مد خودتونو بذارید
۳ این کارا مجموع ۲ماه وقتم نمیبره پس اول بیاید برای اقتصاد طرحارو اجرا کنید مثل رفتن به بریکس که بشه راحت تحریم دور زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
بقیه نظراتم نشر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
دولت باید کارهای زیادی بکند فقر زدائی عدالت گرانی ها را کنترول کند مسله حجاب واقعا افتضاح شده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۵۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
واقعا غیر ممکنه اولویت حجاب باشه این همه مشکلات بعد از دو سال نه تنها دردی از مردم دوا نشد که هیچ صدها درد هم اضافه شد من اگر رئیس جمهور بودم تمام وزرا را اخراج میکردم به علت عدم رضایت و زود دوباره دولت تشکیل میدادم که شاید فرجی بشه شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
یعنی واقعاً ... اقتصاد اولویتت نیست حجاب اولویتته خاک...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
حجاب اولویت؟ کیو مسخره کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
اولویت شکم گرسنه باشه بهتر نیست؟!وقتی فقر بیاد بی ایمانی زیاد خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
دلیل دقیق این همه تورم و گرانی چیست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
دلیلش اینه که حجاب در اولویت دولت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
دیگه نمیتونیم این بیحجابهای بیحیا را در خیابان تحمل کنیم.زنها بلوز و شلوار پوشیدن!!! مگه بلوز و شلوار برای یک زن به عنوان حجاب میشه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تشکر تشکر تشکر که با بی بندوباری مبارزه می کنید
Iran (Islamic Republic of)
سرباز اسلام
۲۳:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
درود بر شرف سيد بزرگواري كه در صدد ايجاد باور صحيح در زندگي مردم است
گره نزدن كشور به تحريم واميد واهي نداشتن به غرب براي ايجاد تغيير وتحول در زندگي مردم مهمترين اقدام دولت سيزدهم است
متاسفانه دولتمردان غربي خصوصاً رئيس دولت حتي اب مردم را به برجام گره زده بودند وبا افتخار اين باور غلط را ترويج مي داد بديهي است غرب از چنين كسي كه در راستاي خواست انان اظهار رضايت مي كرد نهايت بهره را ببرد و قلدري همچون ترامپ از عهد وپيمان بين المللى برجام ( هر چند ان پيمان به ضرر ما بود ) سرباز زند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
مشت نمونه خرواره...نظرات کاربران خیلی واضح داره میگه که آقای رئیسی و دولتشون کجای کارن؟...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
دمتون گرم عزیز محرومینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
امیرالمومنین می فرماید که اگر فقر از یک در وارد شود ایمان از در دیگر خارج می شود شما اگر وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کنید خودبه خود حجاب مردم درست می شود چرا که مردم همراهی تان می کنند ؛نه این که اعتراض و لج ولجبازی کنند ‌برعکس عمل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
امیرالمومنین در مورد حجاب هم تاکید داشتند.قرآن هم در مورد حجاب تحت هر شرایطی تاکید دارد. مگه لخت بیایین در خیابان وضعیت اقتصاد درست میشه!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
پیامبر اسلام فرمود: فقر باعث فخر من است و به سبب آن بر سایر انبیا افتخار می کنم".
شما اول بفرمایید پولدارها چرا بیحجابند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
ماشاالله همه چیز رو حل کردیم فقط به حول و قوه الهی حجاب هم حل می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
رئیسی مچکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
عزیزم دیگه کاندیدا نشو مردم لیاقت ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
نان چی ، اصلا در اولویت تان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تو رو جدت گوشت را ارزان کن یه کباب برگ بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
کاش خجالت بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
من چند وقته این مسئله ذهنم رو درگیر کرده که اگه ما دولت نداشتیم چی میشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
در رابطه با معیشت و متناسب سازی حقوق کارکنان بازنشسته پی گیری بعمل آید.
Poland
ناشناس
۲۲:۳۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
خب معلومه فقر بدبختی تورم گوشت کیلو ۴۰۰تومن مرغ کیلو ۱۵۰تومن عدم امکان ازدواج جوانان عدم امکان مسکن دارشدن جوانان که تو اولویت شما نیست ! حاجی ففط زودتر برو . داغ مردم تازه نکن . فقط برو !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
مگه میشه به زور حجاب سر مردم کرد،هر کاری اجباری محکوم به شکسته به جای وضع تنبیه فرهنگ سازی کن.این کاری دارید می کنید نتیجه عکس میده،دولت به جای اقتصاد و معیشت مردم فقط دنبال سرگرم کردن ملت با وضع قوانین بیهوده و دهن پر کن هست،عملا جر حرف کاری انجام ندادید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
این جمله ای که مشکلات رو به جامعه منتقل نمی کنیم یعنی از صد تا فحش بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
نرخ پتروشیمی ها بورس رو نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
جهانی
۲۲:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تمامی اماکن کشف حجاب را پلمب کنید و جریمه های سنگین تا دیگران تکرار نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
سنگ پای قزوین رو رو سفید کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
واقعا خجالت نمیکشین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
مردم را جان به لب کردین با این کار اجرایی تان وظیفه دولت رونق اقتصادی و معيشت ملت هست حجاب را بسپاریدستاد به آمربه معروف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
کشور را به فقر ، بیکاری ، بی آبی ، بی برقی ، بی مسکنی گره میزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
جناب آیت لله دکتر رئیسی شما وضعیت اقتصادی معیشتی ملت را درست کن حجاب هم خود به خود درست میشه خانم های ایران زمین مو هاشون را می‌پوشانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
نیم ملیون زمین در روستاها به مردم واگذار شده و در شهرها هم همینطور
چطور اینهمه خدمت را نمی‌بینید
در ضمن آماده سازی هر قطعه زمین هم دویست ملیون تومان هزینه برای دولت دارد همه چیز را باید دید هم نکات مثبت و هم منفی و فقط منفی بین و گدای فکری نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۲۱:۴۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
کل یارانه ها را قطع کنید و خرج‌ نیروگاه‌های خورشیدی خانگی و خرید تضمینی برق کنید و یا صرف تولید کنید قرار نیست فقط گدا پروری باب شود
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۲۱:۴۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
بورس هم بود .... خواهش میکنیم به داد سهامداران بورس برسید .... واقعا نقدینگی صفر شد دیگه بسه کنترل بورس و نقدینگی، ته جیبمون چیزی دیگه نیست یکم حمایت کنید برا نوسان حقوقی ها هم که شده قول میدیم همون پول سه سال پیش مون برگرده دیگه نیایم تو بورس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
بورس را در مسیر درست قرار بدید تا همه به سمت بازار مولد بیایند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
شما اول مشکلات معیشت و زنده بودن مردم را حل کنید بعد حجاب خودش حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
معلومه اولویتت حجابه چون تخصصته
اگه اقتصاددان بودین اقتصادو سفره خالی ملت براتون اولویت میشد
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تا اینا باشند مردم هر سال بدبخت تر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
آقای رییس جمهور باشکم گرسنه نمیتوان مردم رامجبور ب داشتن حجاب کرد.فقر خودش عامل نابودی دین هست
بهتره اولویتتان رفع فقر وگرسنگی باشه.
پیامبر سه سال شعب ابطالب بود ما ۴۰ساله ازشعب ابیطالب بیرون نرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تا اینجای کار که شما همه چی به تحریم گره زدی البته اگر نخوای خودت گول بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
آقای رئیس شاید شما بی اطلاع باشید، ولی کشور به تحریم کننده گان داخلی گره خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
نون شب هم در اولیت من هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
کاری که به درد بخور باشه نه میتونی نه تا حالا انجام دادی بریم مردم با حجاب بگذاریم سر کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تمامی اماکن کشف حجاب را پلمب کنید و جریمه های سنگین تا دیگران تکرار نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
چشمتو باز کن تا اینهمه کاری که انجام دادند را ببینی ای کوردِل. در ضمن دولت منتظر نمیشینه تا حرفهای پوچ و بیهوده شما را بشنوه.این دولت اهل کار هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
شلوغ نکن و از آب گل ماهی نگیر مسئله حجاب سر جای خودشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
گرانی مسکن و گرانی اجاره خانه و گرانی گوشت و مرغ و کمبود دارو.... در اولویت دولت نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
تویوتایی که پراید شد!
۲۲:۵۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
خیر.
شما هم اگر ماهانه بالای صد میلیون تومان حقوق و مزایا داشتی و مسکن لوکس دولتی و .... اولویتت چیز دیگری،بود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
این شکم سیرهای نادان که منفی میدن فازشون چیه یعنی مخالف حرف حق هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
اولویتتون باید مهار تورم گرانی فقر مهار نابودی سرمایه ملت تو بازار سرمایه باشه البته که اعتماد به دولت ونظام داره ضعیف میشه و در آستانه انتخابات دارید آب رو تو جوی دشمن می‌برید نکنید کجاست آرمان امام خمینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
به کوری چشم شما گدا صفتانی که همیشه بفکر شکمتان هستید و مزدوریتان این کشور همه دشمنانش را به درک میفرستد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
مگه مجبورین هی خودتونو گول بزنین
معلومه اولویت اصلی خیلی چیزهای دیگه است
مملکت شده فقط ظاهر سازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
بدبخت مردم از گشنگی و فقر. فحشا به ستوه اومدند حجاب اولویت اول...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
فحشا را همین شما لختیها با شعار خودفروشی زن زندگی و آزادیتان میخواستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تمامی اماکن کشف حجاب را پلمب کنید و جریمه های سنگین تا دیگران تکرار نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
اگر حجاب اولویت اول است ، پس گرسنگی ، فقر ، معیشت ، بیکاری ، بی آبی ، ارزش پول ملی ، اختلاص ، فساد ، زیرساخت ها ، بی مسکنی و .... اینا اولویت چندمه ؟ کدوم ها مهم تره ؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۱:۴۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
حجاب نباشه همون بهترازگرسنگی بمیرید""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
با این حرفها نمیتونید مانع قانون حجاب بشید.به کوری چشم هرزه ها جلوی بیحجابی گرفته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
کاملا درسته‌اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
درود بر سید ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریوند
۲۱:۳۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
هزاران درود و آفرین و آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
دورد سلام کسی میفرسه که ارزش داشته باشد به کدامین قول داده پراید ۸میلیونی شده ۳۰۰میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
اشتباه منفی زدم شرمنده نظرم مثبت است ، درود بر سید ابراهیم رئیسی ،ممنون از آقای رئیسی بزرگوار وعزیز مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
لعنت به طرف دارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
درود برسید بزرگوار دکتر ابراهیم رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
لایحه منتشر شده ناقصه:
بی حجابی دختر 16-17ساله بدتره یازن 60-70ساله؟؟ جریمش چیه؟؟ برخورد باآقایان مزاحم بانوان در واگن مترو و تاکسی و مکانهای مختص بانوان مشخص نشده؟؟بدححابی که بابی حجابی تفاوتی نداشته باشد ایا بد پوششی محسوب میشود؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
فک کنم کلا داره جایی دیگه رو میگه!!!ما که هنوز به این درک نرسیدیم چی داری میگی دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
از نظر بهداشتی و پزشکی بهتراست سر و گردن انسان در معرض گردش هوای تازه باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
کشور را حسابی به تحریم گره زدید وبعدش هم یک قفل فولادی زدید خجالت بکشید از ابن زجر وبدبختی مردم مگر قرار بود بعد از انقلاب جنگ وفقیری نصیب مردم شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
نه کار داریم نه غذا نه مسکن نه زن فقر و بدبختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
وضعیت معیشت مردم رو در یابید ………
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
حجاب اولویت کشور است یا اولویت یه گروه خاص است شمارو مجبور میکنن اینو بگین
اولویت دهم نیست ، مسکن خودرو جهیزیه قیمت کالا ارزش پول دروغ ربا ، ریا بانک و وزارت صمت ، جاده ، اینترنت و... اولویت اول است
بعد حل اینا و ارامش ذهنی مردم میشه از حجاب گفت که اون زمان میتونه مهم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
آقای رییسی شما گره تورم وبیماری وممکن و.....حل کن بقیه گره ها پیشکسوتان باشد فقر و دهها مشکل مردم واجب تراز مشکل حجاب است برای گرسنه روضه حجاب خواندن سیرش نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
حضرت علی(ع):درمنطقه تحت حکومت من کسی دغدغه مسکن وآب ونان ندارد.رئیسی:حجاب اولویت دولت است!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تمامی اماکن کشف حجاب را پلمب کنید و جریمه های سنگین تا دیگران تکرار نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
با حلوا حلوا گفتن ذهن شیرین نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
جناب رییسی معلوم تو گره های قبلی گیر کردی که نمی تونی به گره ها سرنوشت کشور رو گره بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
به حجاب مردم چکار داری برو معیشت مردم درست کن خون مردم تو شیشه کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
همش حرفای تکراری ، ما که چیزی از شما ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
چشم بینا نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
لابد فقط تک چشم بینا داری ما ک ندیدیم چیزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
۱۸:۱۷ کور هستی.نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
ساخت چهارتا پهپاد و چهارتا موشک که نشد صنعت دفاعی ، سربازامون تو مرز بدون خودروی زرهی مناسب حرکت می کنند ،صنعت دفاعی باید کمیت و حجم داشته باشد. باید تولید داشته باشد که زندگی مردم را هم متحول کند ، از حرف نفوذی های انگلیسی که می گویند نیروی مسلح نباید در اقتصاد جامعه ورود کند دوری کنید ، دانشگاهای نظامی را با تولید رونق دهید . با آموزش نسل جوان غیر نظامی در کارگاه های نظامی علم راگسترش دهید . صنعت نفت که آموزش نداد شما آموزش بدهید اولم اقتصاد نیروهای خودتان را درست کنید. پرسنل و خانواده ی ارتش و نیروی انتظامی را دریابید
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
گوشت ۱۵۰ تومن از روحانی تحویل گرفتی ۵۰۰ تومن کردی ،چی میگی آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
600
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
ما ییلاق گیلان قصابی گوشت گوسفند که نصفش استخوان بود یک کیلیو ۶۳۰ هزار تومن داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تمامی اماکن کشف حجاب را پلمب کنید و جریمه های سنگین تا دیگران تکرار نکنند
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۲:۴۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تقصیر مافیا است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
اولویت شما باید گرفتن مدرک ۷ ابتدایی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
احسنت ب شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
آره تا زمانی که بودجه از طریق گرفتن مالیات کمرشکن از کارمندان تامین میشود تحریم برای دولت تاثیری ندارد.عملا" دست تو جیب ملت کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
فعلا که کشور به فقر وبدبختی وبیکاری واختلاس وپارتی گره خورده.
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۷:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
اقای رئیسی اگه بگیم غلط کردیم دست از سر ما برمیداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»
Iran (Islamic Republic of)
یه زن از ایران
۱۷:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
ما نان و پنیر خود را می خوریم و روی پای خود می ایستیم و دهن امریکا را سرویس می کنیم ....و من الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۷:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
جمله قشنگی است(( کشور را به تحریم گره نمی زنیم )) اما تحریم کاملا کشور را گره زده است اما دوستان اشتباه نکنید از نظر دولتمردان و مسئولین تبعات تحریم مانند نعمت بوده است و هرگونه درکی از آن در زندگی خوب لمس نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
فعلن که آتش نشان خوبی هستن گره پمپ بنزین باز شد نیروهای شرکتی که مدت معین شدن جهت آمار حداکثری رای دهندگان در اسفندماه و اقتصاد هم ول معطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
چرا لمس نمی کنند ؟؟؟؟!!!!!

چون سرشون تو آخر بیت الماله و نجومی می خورند و خرج می کنند

و مثل هفتاد درصد مردم نیستند که حقوقشون زیر 15باشه
با چندین فرزند محصل و مستاجر و هزینه های سرسام آور و در آمد اندکد
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۷:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
اولویت اول تا دهم باید معیشت و رفاه مردم باشه به همه چیزت شک دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
مدارس غیر انتفاعی ۶۰ درصد گذاشتن رو شهریه یکیم نمیگه چرا
حرفم بزنیم میگن ننویسید غیر انتفاعی
دولتی ا یه وضعیه آدم خوف میکنه خودشم بره توش چه برسه به بچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تحصیل رایگان وآب وبرق مجانی !!!!!
???????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
دولتی خیلیم خوبه، الکی جو نده. بزار بچه مغزشو نشورن تو مدارس غیرانتفاعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
هر چه به حجاب می پردازید بدتر میشه اون بار می خواستید زنانها و دخترها را چادری کنید بجای آن کلا روسری را از سر برداشتتد الان می خواهید روسری به سر کنند نتیجه آن این است که مثل کشورهای اورپایی با آستین رکابی و دامن به خیابان می آیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
کشور را به تحریم دوختید دیگه از گره گذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
کشور را به تحریم نزدی پس چرا هیچ دارویی وارد نمیشه چرا هیچ قطعه ای وارد نمیشه جز جنس های بنجل چینی
واقعا برای کسانی که به شما رای دادن متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
از اسلام فقط فقط گناه موندن چند تار موی زنان در بیرون را یاد گرفتید
اولویت هر دولت رفاه مردم و اقتصاد و برقراری عدالت اجتماعی است که هیچ کدوم برای امثال شما اهمیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
میگه اگر مشکلی باشد به جامعه منتقل نمی کنیم . دیگه کمرمون داره می‌شکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
از وضعیت موجود کاملا معلومه که کشور را به تحریمها گره نزده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام
درود بر نه به فساد
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۷:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
مطمعنا اگه موقع انتخابات اولویت اول حجاب بود ریزش رای داشتین،اون موقع اولویت اول بورس و سهامدار بود،دیگه الان که داخل پاستور هستن اولویت شد حجاب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
اولویت اول و دوم و سوم باید اقتصاد و گرانی باشه نه حجاب آقای رئیسی...متاسفم برای شما و دولتتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تمامی اماکن کشف حجاب را پلمب کنید و جریمه های سنگین تا دیگران تکرار نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
بورس
مسکن
تورم
اشتغال
بهداشت و درمان
و ....
همه چی اولویته ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
بورسی که غیر منطقی در سال ۹۹ رشد کرد تا چند سال دیگر رشد نخواهد داشت و با دستکاری در حجم مبنا نوساناتش نیز غیر منطقی است و افراد عادی نمی توانند در مقابل دانه درشتهای پولدار سودی ببرند مردم عادی هم در مقابل تورم منتظر بورس نمی توانند باشند و سرمایه ها را خیلی وقت است خارج کرده اند
۱۲
آخرین اخبار