مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: صدور مجوزهای موقت برای شناورهای صیادی سواحل مَکُران مانعی ندارد چون این امر نقطه عطفی در توسعه منطقه و رونق صید و صیادی و افزایش اشتغال است.

قاسم عسکری‌نسب اظهارکرد: به دنبال تسریع و تسهیل مشکلات جوامع صیادی هستیم و یکی از خواسته‌های جامعه صیادی کنارک برگزاری آزمون دریانوردی در آن شهر است که در کمترین زمان ممکن این امر محقق شد.

وی افزود: اقدام مشترک صدور مجوزهای موقت شناورهای صیادی در مرحله اول نقطه عطفی در توسعه منطقه خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سواحل مَکُران ظرفیت خوبی در زمینه صید و صیادی دارد و بیش از ۲۴ هزار صیاد مشغول فعالیت هستند.

فرماندار چابهار نیز بیان کرد: بعد از ضرب الاجل هفت روزه استاندار برای حل مشکل واحدهای شناورسازی در کمتر از ۶ روز با خرد جمعی و همراهی تمامی سازمان ذیربط، این مشکل حل شد.

صدور مجوزهای موقت برای شناورهای صیادی در بلوچستان مانعی ندارد

جواد سپاهی با اشاره به آب اندازی لنج‌های صیادی ساخت شناورسازی در کنارک اظهارکرد: از سال ۱۳۹۸ تا کنون هیچ مجوزی صادر نشده بود ولی از امروز شاهد صدور مجوزهای این شناورها هستیم.

وی ادامه داد: شغل اصلی مردم این منطقه صیادی است و برای رفع موانع در این حوزه باید همه در کنارهم باشیم که امروز این امر به بهترین شکل ممکن محقق شد.

فرماندار کنارک نیز ضمن تشکر از پیگیری‌های تمامی سازمان‌های برای حل این مشکل گفت: این شهرستان بیشترین جامعه صیادی را در خود جای داده است که امروز شاهد خوشحالی این قشر ومردم هستیم.

عبدالغفور حوت تصریح کرد: با آب اندازی این شناورها شاهد رشد و توسعه منطقه واز همه مهم‌تر اشتغالزایی جوانان خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار