معاون استاندار سمنان:

برنامه‌ریزی کمیته‌های اربعین استان سمنان انجام شد

ریواده از انجام برنامه ریزی‌های مرتبط با ستاد اربعین خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای مراسم مرتبط با اربعین بهره‌گیری می‌شود.

احمد ریواده معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان در نشست ستاد اربعین استان سمنان ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اربعین بیان کرد: تمامی ظرفیت‌ها برای استفاده حداکثری محتوایی از این رویداد جهانی مهم باید بکار گرفته شود.

وی با بیان اینکه در نظر است تا پویش دلدادگان حسینی ویژه اربعین حسینی در استان سمنان اجرایی شود، افزود: اقدامات لازم در ستاد اربعین حسینی و کمیته‌های ذیل آن در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های مرتبط با اربعین در دست انجام است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه آمادگی برای پشتیبانی از مواکب و ایستگاه‌های صلواتی در استان وجود دارد، ابراز کرد: موکب‌های استان علاوه بر درون استان سمنان در مرز مهران و داخل کشور عراق نیز به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

ریواده با اشاره به کمیته‌های مختلف ستاد اربعین از حمل و نقل، اجرایی و موکب‌ها و… و مصوبات آن‌ها که تسهیل گری امور را بر عهده دارد، گفت: تأمین و تضمین سلامت و امنیت زائران اربعین حسینی در یراسر استان انجام می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.