شهادت انتخاب آگاهانه است/ تشییع باشکوه تاکیدی بر وحدت و همبستگی ملت ایران

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت انتخاب آگاهانه است و امنیت با حضور مردان غیور، شجاع و مدافع امنیت اتفاق می‌افتد.

 آیت الله عباس کعبی گفت: شهادت و امنیت اتفاقی نیستند، شهادت انتخاب آگاهانه است و امنیت با حضور مردان غیور، شجاع و مدافع امنیت اتفاق می‌افتد.

او می‌گوید: امنیت هزینه دارد، اما نتیجه آن تحقق عزت و کرامت است و بعد این شهادت‌ها که فراجا تقدیم امنیت می‌کنند جوانان خوزستانی با همه ایل‌ها، تبار‌ها و عشایر آماده‌تر از گذشته برای پیوستن به مجموعه انتظامی و دفاع از امنیت هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این تشییع باشکوه که از باغملک، مسجدسلیمان، ایذه، صیدون و هفتکل یکپارچه حاضر شدند نشان از تجدید بیعت با امام، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب برای ادامه این راه و تاکیدی بر وحدت و همبستگی ملت ایران و عشایر غیرت‌مند در دفاع از اسلام و ایران است.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: شهید پویان والامقام آرامش و امنیت خود را فدای آسایش و امنیت مردم کرد.

به گفته او خط قرمز پلیس آسایش و امنیت مردم است، هنجار شکنان بدانند که پلیس برابر قانون هر کسی که بخواهد به آسایش و امنیت مردم تعدی کنند قاطعانه با آن برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار