گردان مقاومت جنین از دستیابی خود به یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی پس از ساقط کردن آن خبر داد.

مقاومت فلسیطن در شهر جنین در کرانه باختری اعلام کرد که یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را از طریق شلیک گلوله سرنگون کرده است.

به گزارش الجزیره، گردان مقاومت جنین وابسته به گردان های قدس در کرانه باختری اعلام کرد: " پس از سقوط یک فروند پهپاد اسرائیلی، کنترل آن را به دست گرفتیم".

گردان جنین توضیح داد: "رزمندگان ما امروز دوشنبه توانستند یک پهپاد صهیونیستی را با گلوله‌های سنگین هدف قرار داده و آن را ساقط و کنترل کنند".

صبح امروز نیز بر اثر تیراندازی به خودروی دو شهرک نشین صهیونیست در نزدیکی شهرک «کریات اربع» در کرانه باختری یک صهیونیست زن کشته و یک نفر دیگر به شدت مجروح شد.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به عملیات مقاومت در الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن، گفت: این انقلاب و قیام گسترده ملت و مقاومت فلسطین تا آزادسازی سرزمین‌های اشغالی فلسطین و اخراج شهرک نشینان صهیونیست از اراضی ما هرگز متوقف نمی‌شود و این قیام همواره تا احقاق حقوق کامل ملت فلسطین و نابودی اشغالگران ادامه خواهد داشت.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از بازدید از محل وقوع این عملیات در کرانه باختری، ایران را به حمایت از این عملیات و تأمین مالی و نظامی آن متهم کرد.

رسانه های عبری این اظهارات نتانیاهو را شرم آور توصیف و تأکید کردند که ما باید اعتراف کنیم در جنگ مستمر با فلسطینی ها قرار داریم و اینگونه عملیات روزانه و به صورت خودجوش انجام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار