طرح آزادسازی بستر رودخانه زاینده رود از منطقه صادق آباد و مارکده در شهرستان سامان آغاز شد.

اکبر اسماعیل زاده رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های بن و سامان گفت: طرح آزادسازی بستر رودخانه زاینده رود از منطقه صادق آباد و مارکده براساس براساس تبصره ۳ و ۴ ماده قانونی توزیع عادلانه آب با اخذ مجوز قضایی و همکاری فرمانده انتظامی سامان پس از شناسایی متصرفان و اقدام به ابلاغیه و اخطاریه با دو کیلومتر آغاز شده و تا رفع کامل تصرفات غیرمجاز ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه آزاد سازی مسیر یک ضرورت انکار ناپذیر است، افزود: ۶۰ کیلومتر مسیر رودخانه زاینده رود شهرستان سامان است که ساحل سازی در حاشیه رودخانه توسط سودجویان در بستر رودخانه، دست اندازی به مسیر را افزایش داده که در صورت وقوع کوچکترین سیلاب در مسیر خسارت‌های جبران ناپذیری رخ خواهد داد.

اسماعیل زاده اضافه کرد: براساس ارزیابی‌های وزارت نیرو، استان چهارمحال و بختیاری در طرح آزاد سازی حریم رودخانه زاینده که از سال ۹۶ کلید خورد جز استان‌های برتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
خخخخخخخخ
جزو استانهای برتر در تخریب !!!!
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari/pebdeni
۱۰:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
در تخریب جزو استانهای برتر بودن هنر نیست در ساخت و ساز و آبادانی و ساخت دانشگاه و پژوهشگاه و شهرهای سلامت جزو استانهای برتر باشید
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریوند
۱۰:۳۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
شهرهای توریستی را باید در اطراف دریاچه های سد و رودهای استان با حفظ حریم رودها باید ساخت و استان را به بام گردشگری ایران عزیز تبدیل کرد
آخرین اخبار