شهروندان یزدی از طولانی شدن زمان صدور گذرنامه اربعین در استان یزد گلایه‌مند هستند.

با نزدیک شدن به اربعین حسینی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در تدارک تهیه گذرنامه برای سفر به عراق هستند تا در اجتماع بزرگ اربعین حسینی شرکت کنند، اما برخی شواهد نشان میدهد وعده مسئولان در ارسال به موقع گذرنامه‌ها محقق نشده است. 

در حالیکه قرار بوده گذرنامه‌های زیاتی حداکثر در مدت پنج روز به دست مردم برسد، اما به گفته  شهروندان  با گذشت بیش از ده روز از اقدام آن‌ها برای دریافت گذرنامه، همچنان گذرنامه‌ها به دستشان نرسیده است. 

سرهنگ موسوی رئیس پلیس اداره گذرنامه استان یزد گفت: در حال حاضر مدت پنج روزه صدور گذرنامه به هفت روز رسیده و در تلاشیم در سریعترین زمان گذرنامه‌ها چاپ و به دست زائران برسد.

او افزود: باتوجه به ازدحام و افزایش درخواست صدور گذرنامه، روند صدور گذرنامه در استان یزد زمانبر شده است.

سرهنگ موسوی ادامه داد: البته همکاران به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای صدور گذرنامه هستند، ولی باتوجه به تمهیداتی که از یکماه قبل اندیشیده شد و پیامک‌هایی برای صاحبان گذرنامه‌های فاقد اعتبار فرستاده شد، ولی همشهریان برای اخذ گذرنامه اقدام نکردند این موضوع متاسفانه باعث شد تا در مدت باقیمانده تا اربعین با پیک درخواست مواجه شویم.

رئیس پلیس اداره گذرنامه استان یزد گفت: هم اکنون گذرنامه‌ها تحویل پست شده و پست هم باید به موقع گذرنامه‌ها را به دست زائران برساند. 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
همه اینا درسته دستگاه پرینتر ندارند زیادم نمیکنند که کار سرعت بگیره بعد مردم ار اینجوری معطل می کنند بعدم مردم را مقصر می دانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
همیشه در همه کارها عده ایی همه کارها و مراجعاتشون رو میذارن دقیقه 90 بعد گلایه هم می کنند. خب زودتر اقدام می کردید دیگه دولت چکار کنه؟!
آخرین اخبار