رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا درخصوص جابجایی مدیران دخالتی نمی‌کند، یادآور شد: شورا نباید دخالت کند و این دخالت را نیز انجام نمی‌دهد.

مهدی چمران با بیان اینکه شورا در خصوص جابجایی مدیران دخالتی نمی‌کند، یادآور شد: شورا نباید دخالت کند و این دخالت را نیز انجام نمی‌دهد؛ جابجایی شهردار منطقه ۲۲ حتما دلیل خاصی داشته و باید سوال شود. شهردار منطقه ۲۲ در جلسه کمیسیون ماده پنج روز گذشته حضور داشت و حتما جابجایی ایشان دلیلی داشته است.

چمران گفت: سوال از شهردار در مورد انتصابات است و گفته شده که موافق با موارد قید شده در اساسنامه نیست و باید پاسخ داده شود. جابجایی سامانه معلولان نیز دیگر سوالی است که پرسیده می‌شود. فکر می‌کنم این دو پرسش، مسائل قابل حلی است، اما سوال اعضاست و باید پاسخ داده شود.

وی با اشاره به جابجایی درختان بوستان جنگلی سرخه حصار، خاطرنشان کرد: اگر درختان بیمار جابجا نشوند دیگر درختان را نیز بیمار خواهند کرد؛ درختان بوستان حکیم نیز مشکل داشتند که قطع شدند و درختان دیگری جایگزین خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: جلسات زیادی برگزار شد تا آب به بوستان‌های چیتگر، لویزان و سرخه حصار اختصاص داده شود تا این درختان خشک نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار