حجت الاسلام دادآفرین گفت: مسجد اصیل‌ترین پایگاه‌های اسلام در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام دادآفرین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر یزد، در آستانه روز جهانی مسجد گفت: ما هرسال به دلیل نقش اصلی مساجد به عنوان پایگاهی مهم در تصمیم گیری ها، نشستی را برای ارکان مساجد برگزار می‌کنیم.

او افزود: در این برنامه ارکان مساجد که ائمه جماعات، هیئات امناء و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، مسئولین فرهنگی و هنری مساجد و همینطور مسئولان هیئت‌های مذهبی هستند، همواره حضوری چشمگیر و موثر دارند. حجت الاسلام

دادآفرین ادامه داد: ما جایگاه مساجد را همانطور که در منویات امام راحل و مقام معظم رهبری به آن اشاره می‌شود، تنها به جایگاهی برای عبادت فردی و ادای نماز و منبر قائل نیستیم، و مساجد را محل و پایگاهی برای پیگیری و حل مسائل و مشکلات جامعه و مردم به صورت شبانه روزی میدانیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر یزد اظهار داشت: ما تا رسیدن به ایده آل در حوزه مساجد که وجود نازنین پیامبر اسلام (ص) پایه گذار آن بوده و تا کنون استمرار داشته و همینطور تحقق منویات مقام معظم رهبری فاصله بسیار داریم، لذا تلاش ما با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های اینچنینی، مباحث تبیینی و تحقق جایگاه اصلی مساجد که همان اصل مسئولیت اجتمائیست خواهد بود که تحقق آن را در مساجد دنبال میکنیم. همایش ائمه جماعات و فعالین مساجد با حضور ائمه جماعات و جمعی از مسئولین، روحانیون و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (علیه السلام) یزد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.