مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، در ۲۴ ساعته گذشته (۳۰ مرداد) ۲۵۷۴ زائر اربعین از مرز خسروی خارج شدند.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از خروج ۲۵۷۴ زائر اربعین از مرز خسروی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت : از این تعداد ۲۲۲۱ مسافر ایرانی و ۳۵۳ مسافر خارجی بودند.

وی تعداد افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته از این مرز وارد کشور شدند را نیز ۳۹۵ نفر اعلام کرد که ۲۳۸ نفر ایرانی و ۱۵۷ نفر خارجی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تردد زوار از مرز خسروی از ابتدای ماه صفر (۲۷ مرداد) رسما آغاز شده، خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون بالغ بر ۶۴۰۰ نفر از مرز خسروی خارج شده و بیش از ۱۸۰۰ نفر نیز از این مرز وارد کشورمان شده اند.

کرمی افزود: برآورد می‌شود هرچه به اربعین نزدیک‌تر شویم، میزان تردد زوار از مرز خسروی هم بیشتر شود.

وی از آمادگی کامل همه امکانات و زیرساخت‌ها در مرز خسروی نیز یاد کرد و ادامه داد: هیچ مشکلی برای تردد زوار و ارائه خدمات به آن‌ها وجود ندارد.

کرمی اشاره‌ای هم به آمار تردد از پایانه مرز خسروی در چهار ماهه اول امسال داشت و عنوان کرد: در این مدت ۲۱ هزار و ۶۵۵ مسافر از مرز خسروی خارج و ۱۶ هزار و ۶۶۹ نفر از این مرز وارد کشورمان شده‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.