مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) البرز و غرب استان تهران گفت: ۴۰۰ نفر از ارکان خانه های احسان البرز به صورت رایگان و در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور روز سه شنبه عازم عتبات عالیات شدند.

میرغفاری گفت: کاروان رهسپاران عصر ظهور ذیل قرارگاه تحول و توانمند سازی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با ظرفیت پنج هزار نفر از ارکان خانه های احسان در سراسر کشور و ۴۰۰ نفر از استان البرز عازم پیاده روی اربعین شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز اظهار کرد: در این کاروان که دومین سال خود را تجربه می کند جوانان، نوجوانان و زحمت کشان محلات هدف طرح تحول و توانمند سازی محلات که در طول سال به صورت جهادی به ارتقاء سطح کیفی مؤلفه های مختلف محلات مشغول هستند به صورت رایگان عازم کربلا شده اند.

خانه های احسان‌ در مناطق حاشیه‌ای و در معرض آسیب شهرها راه‌اندازی شده‌اند و باید با تمام توان به مردم محلات مورد هدف ارائه خدمت بی‌منت کرده و سعی و تلاش جدی شود از آسیب‌ها پیشگیری کنند.

کمک هزینه سفر اربعین حسینی به زائر اولی های استان

میرغفاری با اشاره به انجام پویش سفیر احسان در استان، گفت: به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پویش سفیر احسان در استان در مناطق کم برخوردار و تحت حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز اجرایی می شود و زائر اولی های اربعین حسینی از این طرح بهره مند می شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران اضافه کرد: از این طرح تاکنون ۴۰۰ نفر بهره مند شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.