شهردار شهرکرد گفت: پروژه بهسازی محوطه امامزاده دو خاتون (س) توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

محمدحسین واحدیان در جلسه با هیئت امنای امامزادگان دوخاتون (س) اظهار کرد: در راستای توسعه و عمران و آبادانی امامزاده، پروژه بهسازی محوطه این امامزاده توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

وی افزود: این شهرداری آمادگی دارد تا در راستای رفع مشکلات و کاستی‌ها امامزادگان دوخاتون (س) شهرکرد که یکی از مکان‌های زیارتی شاخص این شهر می‌باشد همکاری و مساعدت لازم را با هیئت امنا به عمل آورد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه امامزادگان دوخاتون (س) را به عنوان امانت‌هایی گرانبها و ارزشمند و میراثی پرسود و بابرکت به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با استفاده از آثار و منافع این سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه می‌توان گام‌هایی بلند در جهت تامین نیاز‌های مادی و معنوی اقشار جامعه و تحکیم رابطه با آفریدگار مهربان، تقویت روحیه محبت و تعاون و گسترش فضایل اخلاقی برداشت و به طور کلی موجبات رشد و غنی‌سازی فرهنگی جامعه را فراهم آورد.


بیشتر بخوانید


در این بازدید شهردار شهرکرد به بررسی مسائل و مشکلات این امامزاده و زائران محترم نیز پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار