طرح بورسیه صنعتی باهمکاری بنیاد ملی نخبگان استان چهارمحال و بختیاری (به نمایندگی بنیاد ملی نخبگان) و دانشگاه شهرکرد (به نمایندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و با مشارکت واحد‌های صنعتی استان، در استان برگزار می‌شود.

طرح بورسیه صنعتی باهمکاری بنیاد ملی نخبگان چهارمحال و بختیاری (به نمایندگی بنیاد ملی نخبگان) و دانشگاه شهرکرد (به نمایندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و با مشارکت واحد‌های صنعتی استان، در استان برگزار می‌شود.

داوطلبانی که در آزمون سراسری ۱۴۰۲، رتبه زیر ۲۰۰۰ کشوری کسب کرده اند و یا جزء ۱۰ درصد برتر آزمون سراسری در استان هستند، می‌توانند در انتخاب رشته، این بورس‌های تحصیلی در واحد‌های اقتصادی استان را انتخاب نمایند و همزمان با تحصیل در دانشگاه شهرکرد از مزایای طرح بورسیه صنعتی بهره‌مند شوند.

رییس دانشگاه شهرکرد حضور در محیط کسب و کار و شناخت آن در کار آفرینی دانشجویان را مهم ارزیابی کرد و گفت: در راستای تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت و افزایش مهارت و توانمندی‌های عملی دانش‌آموختگان، ۲۵ نفر از دانشجویان دانشگاه شهرکرد در این طرح شرکت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


یاسر پیرعلی افزود: پذیرش دانشجویان دانشگاه شهرکرد در رشته‌های مهندسی برق، مهندسی مکانیک و مهندسی کامپیوتر، در صنعت ماشین سازی گازکربنیک شهرکرد، شرکت فراتجارت زردکوه، شهد زاگرس جهانبین - به مالت، شرکت فنی مهندسی و بازرگانی ستایش شهرکرد، شرکت لبنیات پاک پی، شرکت تولیدی آرد کیار، مهندسی البرز توان سپاهان از مهر ماه سال جاری در طرح بورسیه صنعتی آغاز می‌شود.

رییس دانشگاه شهرکرد، شناسایی، هدایت، توانمندسازی، جذب و نگهداشت سرمایۀ انسانی مستعد برتر و نخبه در واحد‌های اقتصادی کشور؛ آموزش مهارت‌‏های لازم و مرتبط با نیاز‌های واحد‌های اقتصادی به استعداد‌های برتر؛ ارتقای توانمندی‌های عملی و فنی استعداد‌های برتر از طریق ارتباط مستمر آنان با واحد‌های اقتصادی و استفاده از ظرفیت‏‌های اجتماع نخبگانی برای ارتقای فعالیت‌های واحد‌های اقتصادی را از مهمترین اهداف این طرح عنوان کرد.

پیرعلی با اشاره به تفاهم نامه‌های منعقد شده دانشگاه شهرکرد و صنایع استان ابراز امیدواری کرد بتوانیم زمینه اشتغال زایی را برای دانشجویان و دانش آموختگان فراهم آوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار