آزادی ۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد به مناسبت هفته دولت در کرمان

 مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: زمینه آزادی ۱۸مدد جوی جرائم غیر عمد به مناسبت هفته دولت فراهم شده است.

سید حجت الله موسوی قوام با اشاره به آزادی ۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد به مناسبت هفته دولت گفت: این تعداد زندانی با پرداخت بیش از ۳۳ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال در آستانه هفته دولت آزاد می‌شوند.

او با بیان اینکه چشم محکومین مددجویان جرایم غیر عمد همچنان به دست کریمانه خیرین دیار کریمان است، بیان داشت: از کل مبلغ پرداختی برای آزادی این تعداد از مددجویان، مبلغ ۷ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و خیرین می‌باشد و مابقی از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک‌های عامل و کمک ستاد دیه کشور است.

مدیر عامل ستاد مردمی دیه کرمان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اقدامات ستاد دیه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها درجرائم غیر عمد است، افزود: آمار ورودی محکومین غیر عمد استان در پنج ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است و این امر جای نگرانی دارد که نیاز به یک برنامه و کار کارشناسی ویژه در این زمینه و یک فرهنگ سازی در سطح جامعه خصوصاً در بین خانواده‌ها است.

موسوی قوام تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۲۹۴ مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی آنان بیش از ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

او افزود: مردم نیکوکار استان کرمان می توانند برای مشارکت در این امر خداپسندانه، کمک های خود را به شماره شبای بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان (ir ۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲) یا شماره حساب ستاد مردمی دیه (۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲) و یا شماره کارت ستاد مردمی دیه (۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار