رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : به مناسبت هفته دولت ۴۶ پروژه بخش کشاورزی استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

علی چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اعتبار پروژه‌ها را بیش از ۳۸۵میلیارد تومان و اشتغالزایی آن‌ها را ۶۷۹ نفر اعلام کرد.

چاله چاله با بیان اینکه پروژه‌های قابل افتتاح شامل ۴۰پروژه در زیر بخش‌های آب و خاک، باغبانی، دام و طیور، صنایع تبدیلی و شیلات می‌باشند، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی شش طرح کشاورزی و دامپروری نیز در این هفته آغاز می‌شود.

چاله چاله پروژه‌های زیر بخش آب و خاک را ۲۱ پروژه با حجم عملیات ۱۰۳۰ هکتار و با اعتبار ۱۹میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان و اشتغالزایی ۳۴۱نفر، زیر بخش باغبانی سه پروژه در سطح سه هکتار با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۲۹۵میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۰ نفر، زیر بخش دام و طیور شش پروژه با ظرفیت ۲۳۳۶ تن با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۵۹۷ میلیون تومان و اشتغال ۲۵نفر، زیر بخش صنایع تبدیلی هشت پروژه با حجم عملیات ۶۷ هزار و ۱۵۰ تن با اعتبار ۳۰۱ میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان و اشتغال ۲۶۳ نفر و دو پروژه شیلاتی با اعتبار سه میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان و اشتغال چهار نفر عنوان کرد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شش طرح کشاورزی و دامپروری طی هفته دولت در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در حوزه پرواربندی گوساله، گلخانه، پرواربندی گاو شیری، بسته بندی خشکبار، کارخانه روغن کشی و پرورش گوسفند داشتی است.

چاله چاله گفت: با شروع عملیات اجرایی این شش طرح کشاورزی و دامپروری برای ۳۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.