سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار از پلمب یک مرکز لیزر درمانی و زیبایی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

  نصیر جدگال   با اشاره به رصد و مشاهده تبلیغات تخصصی پوست و مو در فضای مجازی بیان کرد: کارشناسان نظارت بر درمان چابهار، افرادی سودجو و فاقد صلاحیت حرفه‌ای پزشکی که اقدام به ارائه خدمات تخصصی پوست و مو و لیزر می‌کردند را شناسایی کردند. 
 
وی افزود: پس از هماهنگی شبکه بهداشت و درمان مراتب به مراجع قضایی اعلام و پس از اخذ دستور دادستان کارشناسان نظارت بر درمان به همراه بازرسی شبکه بهداشت و درمان و واحد امور حقوقی با همکاری پلیس اماکن به محل مراجعه کردند.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار تصریح کرد: در این مرکز افرادی فاقد صلاحیت حرفه‌ای پزشکی و بدون حضور پزشک در محل در حال انجام خدمات تخصصی پوست و مو بودند در حالی‌که انجام این خدمات منوط به حضور پزشک در مطب می‌باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا علاوه بر ضبط دستگاه، محل مورد نظر پلمپ و غیر فعال شد.
 
وی گفت: تاکید می‌شود شهروندان تنها از طریق مراکز دارای مجوز اقدام به دریافت خدمات مورد نیاز خود کنند و از مراجعه به مراکز غیر مجاز جداً خودداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق مراجعه حضوری به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار و یا با شماره (۳۵۳۳۸۴۶۴) تماس حاصل کرده تا در کمترین زمان ممکن با با افراد خاطی برابر مقررات برخورد شود.

برچسب ها: مرکز بهداشت ، پلمب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار