سرپرست اداره کل پست خراسان شمالی از استقرار ۱۴ پایگاه پستی در مسیر نجف تا کربلا در قالب سرویس «پست یافته» خبر داد.

 سرپرست اداره کل پست استان گفت: شرکت ملی پست با طراحی سامانه‌ای با عنوان سرویس پست یافته، مدارک هویتی پیدا شده‌ای که تحویل پست می‌شود را به صاحبان آن تحویل می‌دهد.

رامین خرمی افزود: در این سرویس اطلاعات مدارک یافت شده توسط پست در این سامانه بارگذاری شده و هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه پست یافته به نشانی http://postyafteh.post.ir و واردکردن مشخصات، مدارک مفقودی خود را شناسایی و برای دریافت به منطقه پستی مربوطه مراجعه کنند.

خرمی در ادامه اضافه کرد: همچنین از ابتدای مرداد ماه تاکنون بیش از ۷ هزار گذرنامه در استان تا درب منازل توزیع و تحویل متقاضیان و زائران پیاده روی اربعین حسینی شده است.

وی با بیان اینکه توزیع گذرنامه در استان از ۴۸ ساعت تا ۷۲ ساعت برای تحویل به متقاضیان زمان می‌برد افزود: چنانچه متقاضیان ۷۲ ساعت بعد از دریافت بارکد، گذرنامه خود را درب منزل دریافت نکردند می‌توانند به اداره پست محل اقامت مراجعه کنند گذرنامه‌های باقی مانده هم پس از دو بار مراجعه نامه رسان‌ها و عدم حضور زائران، به باجه مرسولات معطله تحویل می‌شود.

سرپرست اداره کل پست استان همچنین با اشاره به ارائه تسهیلات دیگر پستی به مردم گفت: این اداره کل، نذورات و کمک‌های غیرنقدی مردم از جمله اقلام و مواد غذایی را برای کمک به زائران پیاده روی اربعین بصورت رایگان به کشور عراق ارسال می‌کند.

برچسب ها: گذرنامه ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.