مدیر کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری از تعیین شعبه ویژه رسیدگی به تخلف دستگاه‌های صادرکننده مجوز در استان خبر داد.

تهمتن عبداللهی گفت: بر اساس هماهنگی وزارت اقتصاد با دادستان کل کشور در تمامی استان‌ها، شعبه ویژه‌ای در دادگستری مرکز چهارمحال و بختیاری برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به جرایم ارتکابی در زمینه اجرای احکام قانونی تسهیل صدور مجوز‌ها تعیین شده است.

وی افزود: مطالبه شرط، مدرک یا هزینه‌ای بیشتر از آنچه در درگاه ملی مجوز‌ها اعلام شده، مطالبه مجوز کاغذی از کسی که شناسه یکتا دارد و نامش در بانک اطلاعات کسب وکار‌ها وجود دارد و فراخوان حضوری متقاضی مجوز برای تحویل مدارک از جمله جرایم در فرآیند صدور مجوز‌ها است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین صادر نکردن مجوز به بهانه اشباع بازار، محدودیت ظرفیت، حدود صنفی، فاصله یا هر بهانه دیگری که در درگاه ملی مجوز‌ها ذکر نشده است و رد درخواست متقاضی بدون ارایه دلیل، تحویل کاغذ استعلام از سایر ادارات به متقاضی و ثبت نام از متقاضی دریافت مجوز، خارج از درگاه ملی مجوز‌ها از دیگر جرایم و تخلفات در فرآیند صدور مجوز‌ها است.

وی ادامه داد: متقاضیان دریافت مجوز در صورت مواجهه با تخلفات و جرایم دستگاه‌های صادرکننده مجوز، مستندات را برای پیگرد قانونی متخلفان، از طریق درگاه ملی مجوزها، از قسمت شکایت پیگیری و یا مستندات تخلف را به شماره (۰۹۳۳۲۳۵۳۱۹۵) در پیام‌رسان‌های بله یا ایتا ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار