رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: ۵۰ نفر از نیرو‌های خدماتی به صورت شیفتی در مرز چذابه به زائران امام حسین (ع) خدمت رسانی می‌کنند.

فاطمه زارع رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: تعدادی خودرو سنگین و نیمه سنگین، خودرو‌های امدادی و خدماتی و همچنین ۵۰ نفر از نیرو‌های خدماتی به صورت شیفتی در مرز چذابه به زائران امام حسین (ع) خدمت رسانی می‌کنند.

او افزود: خط قرمز شیعه، اهل بیت (ع) است و اربعین نیز یکی از راه‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان نظام و انقلاب است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: راهپیمایی اربعین از بزرگ‌ترین اجتماعات بزرگ دنیا است که با سابقه‌ای چند صد ساله و با حضور خودجوش مردم از سراسر دنیا و بخصوص از میهن اسلامی ما ایران برگزار می‌شود.

زارع گفت: زائران کشور‌های مختلف در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و لذا تدارکات عظیمی نیز صورت می‌گیرد و مردم در قالب موکب‌ها حضور پر رنگ در راهپیمایی اربعین دارند.

او ادامه داد: توفیق خدمت رسانی به زائران اربعین شامل حال شهرداری یزد نیز شده و، چون محدوده خدمات رسانی به زائران در مرز چذابه مشخص شد لذا تعدادی خودرو سنگین و نیمه سنگین، خودرو جمع آوری زباله و خودرو‌های امدادی نیز در این مرز مستقر شده است.

به گفته زارع از اول محرم امسال فعالیت‌های ویژه‌ای برای هر چه با شکوهتر برگزار شدن سوگواره عاشورایی در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد و ۹۰۰ نفر از پاکبانان برای معابری که منتهی به تکایا و حسینیه‌ها می‌شد، خدمت رسانی کردند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: پاکبانان بصورت ویژه و شبانه روزی برای حفظ آراستگی شهر تلاش کردند و در کنار دیگر نیرو‌های خدمات رسان در راه خدمتگذاری عزاداران حسینی گام برداشتند. 

زارع اظهار داشت: از نظرات همه شهروندان برای هر چه بهتر شدن خدمات رسانی در قسمت‌های مختلف شهرداری استقبال می‌شود و همچنین از عزاداران و هیئت‌های عزاداری نیز تقاضا داریم با نیرو‌های خدوم شهرداری و پاکبانان کماکان همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.